کارشناس هواشناسی گفت: از امشب تا سه شنبه بارش ها در مناطق مختلف ادامه دارد و سه شنبه به تدریج سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه امشب سامانه بارشی در نوار غربی ، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز و تهران و برخی نواحی در جنوب، مرکز، شرق و شمال شرق کشور فعالیت دارد گفت: در مناطق سردسیر و کوهستانی زاگرس و البرز بارش برف و در استان‌های جنوبی البرز، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: امشب در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و لرستان، بارش شدت خواهد داشت. یکشنبه موقتاً فعالیت سامانه در شمال غرب و غرب کاهش می‌یابد.

ضیائیان بیان کرد: در استان‌های خوزستان ،جنوب لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، یزد، شمال خراسان جنوبی و جنوب خراسان رضوی بارش پیش‌بینی می‌شود.

او اظهار کرد: روز دوشنبه در کل نوار غربی، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال غرب خراسان شمالی، بوشهر، برخی مناطق اصفهان، یزد و خراسان رضوی بارش رخ خواهد داد و  در شمال شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، غرب لرستان، جنوب ایلام، کردستان و جنوب آذربایجان غربی بارش شدت خواهد داشت.

ضیائیان بیان کرد:روز سه‌شنبه علاوه بر مناطق اعلام شده در مناطق شمال شرق و مرکز کشور نیز بارش پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد و به تدریج این سامانه از کشور خارج خواهد شد.

اودرباره آب و هوای استان تهران هم گفت: فردا آسمان تهران صاف تا نیمه ابری است و بیشترین دمای تهران ۱۱ درجه و کمترین آن ۳ درجه خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۰ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
با پیش بینی ناسا خشکسالی چهل ساله ایران ادامه خواهد داشت اگه به علت تولید گازهای گلخانه ای وگرم شدن زمین است چرا میگویند کشورهای پربارش برباران تر میشوند وخشکها خشک تر وتبدیل به بیابان داغ خواهند شد ایران در تولید گازگلخانه ای رتبه خیلی بدی دارد در مقام هفتم بعد از غول های اقتصادی و بی تفاوت ان مثل چین ودر بین کشورهایی است که خشکسالی طولانی مدت سراغش امده اس
آخرین اخبار