استاندار کرمانشاه گفت : براساس مصوبه ستاد استانی کرونا، برگزاری برنامه‌ها و مراسم‌های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی به شرط آنکه تنها افرادی که دو دوز واکسن کرونا تزریق کرده اند در آن‌ها حضور یابند، آزاد است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : کسانی که متولی برگزاری این برنامه‌ها هستند باید کارت واکسن کلیه شرکت کنندگان را بررسی کنند و اجازه ورود به افراد فاقد کارت واکسن را ندهند.

او از برنامه‌های دولت برای کنترل هوشمند مراجعین به ادارات خبر داد و گفت : یک سامانه هوشمند تحت عنوان سامانه "امید" توسط دولت طراحی شده و بزودی کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی موظف می‌شوند کد ملی کلیه کارکنان و مراجعین را در بدو ورود به آن دستگاه به این سامانه وارد کنند و تنها کسانی مجاز به ورود و دریافت خدمات خواهند بود که دو دوز واکسن کرونای خود را تزریق کرده باشند.

بازوند افزود: به زودی این شیوه کنترل هوشمند به حوزه حمل و نقل شهری و برون شهری و دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی نیز تعمیم داده می‌شود.

بازوند با دعوت مردم به تزریق واکسن کرونا، افزود: درخواست داریم همه مردم طبق برنامه اعلامی برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا اقدام کنند تا استان گرفتار پیک جدیدی نشود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.