مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: جاده‌های این استان باتوجه به بارش برف و باران لغزنده، اما تردد برقرار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،عباس شرفی،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان اعلام کرد: بارش برف از روز گذشته در اکثر گردنه‌های استان آغاز شده است که با حضور به موقع راهداران در طول محور‌های اصلی، برفروبی و نمکپاشی سطح جاده ها، تردد برقرار شد.

وی گفت: هم اکنون ۳۷۱ نیروی راهدار در قالب ۳۸ تیم با ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در محور‌ها آماده باش هستند و با توجه به تداوم برف، کولاک و لغزندگی جاده، از مردم درخواست می‌شود از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند.

وی افزود: توصیه می‌شود شهروندان در صورت سفر حتما در تماس با سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند، تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیر چرخ همراه داشته باشند و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

رییس پلیس راه لرستان نیز گفت: با توجه به بارشها، همه راه‌های مواصلاتی استان لغزنده و لازم است که رانندگان از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.

سرهنگ احمد دالوند افزود: در حال حاضر در گردنه زالیان به سمت اراک، مه گرفتگی گزارش شده است و رانندگانی که قصد تردد در این مسیر را دارند حتما رعایت نکات ایمنی را مد نظر داشته باشند.

در پی اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید برف و باران تا سه شنبه هفته جاری در لرستان، ستاد مدیریت استان به حالت آماده باش کامل درآمد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.