مرکز معاینه فنی خودرو‌های سبک در کیانشهر اهواز با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۲ مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیز تا چهار ماه آینده در شهر‌های خرمشهر و اندیمشک افتتاح می‌شوند تا خودرو‌های سنگین نیز معاینه فنی شوند.

او افزود: به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری به صورت نمادین تعدادی کلاه ایمنی به موتورسواران در اهواز اهدا شد.

بهرامی نیا اضافه کرد: موتور سواران با توجه به شرایطی که دارند، در صورت تصادف و ضربه به سر در معرض خطر جدی قرار دارند بنا براین باید استفاده از کلاه ایمنی را جدی بگیرند و در طول سال تعداد ۶ هزار عدد کلاه ایمنی بین موتور سواران این استان توزیع می‌شود.

فریدون کرمی رئیس مرکز معاینه فنی خودرو کیانشهر اهواز گفت: این مرکز دارای ۲ خط معاینه فنی خودروی سبک با دستگاه‌های مدرن است و به پاس فداکاری مدافعان سلامت و کادر درمان همچنین رشادت‌های مدافعان نظم و امنیت این مجموعه به مدت یک هفته به صورت رایگان خودر‌های آن‌ها را معاینه فنی می‌کند.

کرمی ادامه داد: انجام معاینه فنی خودرو باعث افزایش سطح ایمنی، کاهش ترافیک ناشی از نقص فنی خودرو در جاده‌ها و حفظ محیط زیست است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.