مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان از ساخت ۵ هزار متر درمانگاه عمومی و تخصصی در محوطه بیمارستان تأمین اجتماعی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسن عروتی موفق، مدیر درمان تأمین اجتماعی همدان گفت: با توجه به اینکه بیمارستان تأمین اجتماعی ۲۵۶ تخت خوابی تعریف شده است و اکنون ۱۷۲ تخت فعال دارد بنابراین برای اینکه بتوانیم به سمت نقطه تعریف شده پیش برویم باید از محوطه بیمارستان استفاده و فضا‌های جدیدی را احداث کنیم.

او افزود: به همین منظور مجوز‌های لازم برای ساخت ۵ هزار متر درمانگاه در محوطه بیمارستان گرفته شده که پس از ساخت درمانگاه جا به جا می‌شود و از فضای فعلی درمانگاه برای توسعه بیمارستان استفاده خواهیم کرد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه هنوز اعتبار لازم برای این طرح پیش بینی نشده است، افزود: این درمانگاه در سال ۷۵ ساخته شده و از استاندارد‌های لازم همچون تهویه برخوردار نیست و موجب تجمع مردم می‌شود بنابراین لازم است این فضا استاندارد سازی شود.

عروتی موفق از بازسازی اورژانس بیمارستان غرضی ملایر خبر داد و گفت: برای بازسازی و استانداردسازی این بیمارستان ۱۷ میلیارد تومان اعتبار لازم بود که ۷ میلیارد تومان آن را یک خیر ملایری تقبل کرد و ده میلیارد تومان نیز از طریق سازمان تأمین اجتماعی تأمین شد که اکنون مناقصه آن در حال انجام است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار