مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان گفت: از ابتدای همه گیری کرونا تا کنون ۱۲ هزار بیمار کرونایی در بیمارستان‌های تامین اجتماعی همدان و ملایر بستری شده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسن عروتی‌موفق,مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان گفت: حدود ۱۲ هزار بیمار مبتلا به کرونا از ابتدای همه گیری ویروس تاکنون در ۲ بیمارستان آتیه همدان و دکتر غرضی ملایر (وابسته به تامین اجتماعی) بستری شده و خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی را دریافت کرده اند.

«حسن عروتی‌موفق» روز چهارشنبه در جریان بازدید از امکانات و تجهیزات درمانی بیمارستان دکتر غرضی ملایر، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی متولی اصلی درمان نیست اما بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تامین اجتماعی استان همدان در طول دوره همه گیری ویروس کرونا، خدمات درمانی مناسبی را برای بیماران و افراد مراجعه کننده در قالب بستری و یا سرپایی ارائه کرده‌اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه بیمارستان دکتر غرضی ملایر از جمله بهترین مراکز درمانی استان محسوب می‌شود، گفت: این بیمارستان طی چند سال متوالی رتبه اول اعتباربخشی را کسب کرده و دفتر پرستاری این بیمارستان نیز همچنان رتبه برتر را در بین ۷۳ بیمارستان تامین اجتماعی کشور داراست.

عروتی‌موفق اظهار داشت: از مجموع بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان همدان، بیش از ۶ هزار و ۱۰۰ مورد آن مربوط به بیمارستان دکتر غرضی ملایر است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان گفت: احداث یک درمانگاه تخصصی با وسعت پنج هزار مترمربع در محدوده بیمارستان دکتر غرضی ملایر از جمله برنامه‌های محوری سازمان تامین اجتماعی برای خدمت رسانی مطلوب به افراد زیرپوشش و بیماران مراجعه کننده است.

عروتی‌موفق، بازسازی و استانداردسازی اورژانس بیمارستان دکتر غرضی را از دیگر اقدامات مهم سازمان تامین اجتماعی عنوان و تصریح کرد: ۱۷ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی اورژانس این بیمارستان پیش‌بینی شده که هفت میلیارد تومان آن توسط خیرین و ۱۰ میلیارد تومان دیگر نیز از طریق سازمان تامین اجتماعی تامین خواهد شد.

او  اظهار داشت: یک دستگاه اکسیژن‌ساز نیز با اعتبار ۲ میلیارد تومان برای بیمارستان غرضی خریداری و نصب شده که بزودی وارد مدار خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان با اشاره به کاهش چشمگیر میزان بستری‌های مربوط به بیماران کرونایی در استان همدان، گفت: در حال حاضر حدود ۱۰ تا ۱۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان آتیه همدان و همین تعداد نیز در بیمارستان دکتر غرضی ملایر بستری هستند.

 شهرستان ملایر دارای سه بیمارستان امام حسین (ع) با ۱۶۵ تخت، بیمارستان مهر با ۹۶ تخت و بیمارستان تامین اجتماعی دکتر غرضی با ۱۶۵ تخت بیمارستانی است، ضمن اینکه بیمارستان خیریه امیرالمومنین (ع) نیز با ۹۶ تخت و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است.

منبع : ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار