مسوول واحد سلامت محیط و کار مرکز بهداشت زاهدان گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۴۷ هزارو ۸۶۱ بازدید بهداشت محیط از اماکن عمومی در زاهدان انجام شده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  فرزاد کدخدائی مسوول واحد سلامت محیط و کار مرکز بهداشت زاهدان گفت: از ابتدای امسال تاکنون نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در بازدید از اماکن و اصناف و طرح تشدید و نیز گشت‌های مشترک با سایر ارگان‌ها بدون وقفه و باجدیت ادامه دارد.

وی گفت: تعداد بازدید‌های انجام شده از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی ۳۲ هزار و ۸۳۲ مورد بوده همچنین در مجموع ۱۵ هزارو ۲۹ بازدید از اماکن عمومی و بهداشت حرفه‌ای انجام شده است.

مسوول واحد سلامت محیط و کار مرکز بهداشت زاهدان گفت: این نظارت‌ها تاکنون منجر به کشف ۲۱ هزارو ۸۷۱ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته، فاسد یا فاقد مشخصات بهداشتی شده که با مشارکت شهرداری و نهاد‌های ناظر معدوم شده است.

وی گفت: همچنین در طی این مدت (۹ ماهه ابتدای سالجاری) با دستور دادیار حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان و پیگیری‌های ماده ۱۳، موادخوراکی و آشامیدنی و بهداشتی از فعالیت مجموع ۱۳۸ مکان صنفی و عمومی جلوگیری به عمل آمده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار