مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: طرح نظارتی بر بازار شب عید در استان باید دقیق و با حساسیت بیشتر انجام تا دست سودجویان از این بازار کوتاه شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به فرارسیدن سال جدید و عید نوروز طرح نظارت در خصوص پایش و رصد بازار از ۱۵ اسفند شروع و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

او افزود: نمایندگان تعزیرات حکومتی و روسای شعب تعزیرات به همراه بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت طی ۲ نوبت در صبح و بعدازظهر در قالب گشت مشترک با موضوعیت بازرسی دقیق‌تر از بازار شب عید تیم‌های گشت مشترک را تشکیل می‌دهند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در روز‌های تعطیل اداره کل تعزیرات حکومتی شعب کشیک خود را مستقر کرده تا در صورت لزوم و شکایات مردمی سریعا اقدام قانونی را انجام دهند.

او تصریح کرد: مردم می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه ۱۳۵ تماس گرفته تا شعبه سیار تعزیرات حکومتی با فوریت به موضوع شکایت مردمی رسیدگی کنند.

میرزایی با بیان اینکه اولویت تعزیرات حکومتی رسیدگی به شکایات مردمی است خاطرنشان کرد: طی شکایات متعدد مردم از وضعیت نابسامان نانوایی‌ها و قنادی‌های سطح شهر چهار تیم درقالب گشت مشترک برای بررسی به شکایات مردم آماده شدند.

او افزود: در این گشت مشترک که رییس شعبه پنجم تعزیرات حکومتی زاهدان، نماینده دادستان، رییس بازرسی اداره صمت، رییس بازرسی مرکز بهداشت و دیگر بازرسان حضور داشتند چند نانوایی سطح شهر مورد بازدید و بازرسی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ضمن صدور تذکرات لازم در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به چند واحد صنفی نانوایی‌های متخاطی از طرف دادستانی و تعزیرات حکومتی برخوردی جدی را نظارگر شدند.

او تصریح کرد: در همین راستا در بازرسی از یکی از شیرینی فروشی‌های مطرح زاهدان در یکی از خیابان‌های اصلی شهر با توجه به شرایط بد بهداشتی که یک تهدید آشکار علیه سلامت مردم بحساب می‌آمد حکم پلمب شیرینی‌‍ فروشی صادر و متصدی متخلف به‌همراه پرونده تشکیل شده برای رسیدگی و اعمال قانون به اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان معرفی شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار