حجت الاسلام عادل پور مهمترین راه مقابله با دشمن را روشن سازی واقعیت ها در جنگ روایت ها دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، حجت الاسلام محمد جواد عادل پور، امام جمعه خرمشهر در خطبه های نماز جمعه گفت : اشاره به جنگ روایت ها و ضرورت جنگ روشن سازی واقعیت هاست چرا که دشمن با شگردهای مختلف همچون تغییر جایگاه مظلوم و ظالم و تحریف واقعیت دشمن با هدف سیاه نمایی، اعتماد زدایی و تا امید کردن مردم استفاده می کند.

او ادامه داد: ما در اوج روایت ها هستیم که از هیچ داستان می سازند و مسائل را تغییر می دهند و برای این کار از همه ابزارهای استفاده می کنند.

امام جمعه خرمشهر با تاکید بر لزوم هوشیاری مردم ، افزود: مردم باید هوشیار باشند و از منابع به دنبال واقعیت باشند و رسانه ها حادثه را همچون کاری که هست روایت کنند همچون کار صداو سیما در موضوع بنزین خواص نیز باید در جهت شفاف سازی قدم برداشته و حقایق را بازگو کنند.

او در رابطه با بودجه لایحه ۱۴۰۱ نیز گفت: توقع مردم آن است که دولت و مجلس ید واحد با توجه به قشر محروم، رونق تولید و مسیله تورم و معیشت و مسکن توجه شود.

حجت الاسلام عادل پور در ادامه به سخنان یک امام جمعه اهل سنت نسبت به ائمه اشاره کرد و گفت: وجه اشتراک اهل سنت و شیعه محبت اهل بیت(ع) است و به همین دلیل علمای اهل سنت به سرعت موضع گرفتند و آن امام جمعه به سرعت عذرخواهی کرد.

امام جمعه خرمشهر در ادامه از صدوسیما مرکز آبادان از رصد مشکلات و مطالبات برای حل مسیله تشکر کرد و تلاش خبرنگاران، برنامه محور در رصد مشکلات قابل تقدیر دانست.

او ادامه داد: مسئولان باید به مطالبه گران اهمیت دهد،چرا که به رشد منجر می شود و باید برای نشست با مطالبه گران برنامه داشته باشند.

حجت الاسلام عادل پور همچنین راه اندازی سامانه شفاف سازی شهرداری خرمشهر را حرکتی مثبت و عامل بازدارندگی دانست.

او در پایان گفت: پل منیخ باید هر چه سریعتر پیکر رفع مشکل باشند و استاندارهم قول مساعد داده است که باید به سرعت اعتبارات تخصیص یابد و پل نصب شود.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.