امام جمعه خرمشهر گفت:مسئولان در زمینه ایجاد فرصت های شغلی اقدام کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، امام جمعه خرمشهر در خطبه های نماز جمعه با تاکید بر حل مشکل بیکاری جوانان این شهرستان گفت: به نمایندگی از جانب مردم از نماینده عالی دولت در شهرستان خرمشهر و رئیس شورای اشتغال همچنین مدیر عامل منطقه آزاد اروند در خواست می‌شود علاوه بر ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان بیکار منطقه به دنبال شفاف سازی در این زمینه باشند.

حجت‌الاسلام عادل‌پور با بیان اینکه مسئولان باید در خصوص استخدام افراد در شرکت‌ها و کارخانه‌های منطقه پاسخگو باشند گفت: امیدواریم در دولت جدید و با رویکرد مثبت آن ، فرصت‌های شغلی جدیدی در منطقه ایجاد شود.

او  در بخش دیگری از سخنان خود به مذاکرات گروه پنج به اضافه یک در وین اشاره کرد و گفت: تیم مذاکره کننده ایران با منطق قوی،  ایستادگی و پافشاری بر مواضع اصولی مانع زیاده خواهی دشمنان شده است.

خطیب جمعه خرمشهر با بیان اینکه با تغییر دولت و نگاه به توانمندی داخلی پایه‌های تحریم‌ متزلزل شده است گفت: دولت مردمی و انقلابی با مدیریت جهادی درصدد اصلاح ساختار و اتکا به توانمندی داخلی و رفع موانع تولید و به کارگرفتن همه ظرفیت‌ها است.

امام جمعه خرمشهر در ادامه  از حضرت زینب (س) به عنوان الگوی زنان به خصوص پرستاران نام برد و افزود: کسی که از یک بیمار پرستاری کند در روز قیامت مقام والایی دارد ، بنابر این مسئولان و مردم قدر پرستاران را بدانند و به مشکلات آن‌ها رسیدگی کنند.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.