امام جمعه آبادان گفت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی در روزهای کرونایی بهترین هدیه به پرستاران است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، امام جمعه آبادان در خطبه های نماز جمعه با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: پرستاران در این دو سال کرونایی جان برکف برای سلامت مردم تا پای جان ایستادند، و بهترین هدیه به آنها عمل به شیوه نامه های بهداشتی است تا مسئولیت آن‌ها را سنگین تر نکنیم.

حجت اسلام غبیشاوی در ادامه با تشکر از مردم آبادان و خرمشهر بابت استقبال گرم از پیکر مطهر ۵۸ شهید هشت سال دفاع مقدس افزود: امنیت و آسایش امروز ما حاصل جانفشانی شهدا است و آنان به گردن ما حق و جایگاه ویژه ای دارند.

خطیب جمعه آبادان در بخشی دیگر از سخنان خود از مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند بابت اقدام انقلابی و زیبای آقای اسکندری جهت فروش ساختمان منطقه آزاد اروند و صرف هزینه آن در زیر ساخت‌های شهری تشکر کرد.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه در برخی دستگاه ها و شرکت ها شاهد پرداخت حقوق‌های نجومی هستیم گفت: از دولت انقلابی انتظار می رود ضمن برخورد جلوی پرداخت حقوق های نجومی را بگیرد.

او همچنین از شهرداری و جهادکشاورزی خواست جلوی کنده شدن نخل ها برای فروش پنیر گرفته شود و همچنین از کاشتن نخل‌هایی بی ثمر برای زیبایی شهر آن هم با قیمت‌های گزاف خودداری شود.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.