فرمانده کل انتظامی کشور:

لازم است از هوشیاری مردم اصفهان در حوادث اخیر تشکر شود

سردار اشتری گفت: مردم اصفهان با هوشیاری خود دشمن را در حوادث اخیر ناکام گذاشتند.

سردار حسین اشتری، فرمانده کل انتظامی کشور در یادواره شهدای امنیت در گلستان شهدای اصفهان نیز با گرامیداشت یاد شهدای راه احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: امروز آمران به معروف و ناهیان از منکر یک وظیفه الهی و فراموش شده را انجام می‌دهند و همه مسؤولان باید از آن‌ها حمایت کنند.


وی گفت: این افراد به مسؤولان و کسانی که متولی برخورد با ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی هستند کمک می‌کنند و در حوزه‌های مختلفی از جمله فرهنگی، فضای مجازی، اخلاقی، اقتصادی و سیاسی هم فعال هستند.

اشتری گفت: این گونه نیست که امر به معروف فقط در یک موضوع فرهنگی صورت گیرد بلکه در موضوعات مختلف انجام می‌شود و باید این وظیفه گسترش پیدا کند و ما هم وظیفه داریم که از آن‌ها حمایت کنیم.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه امروز کشور ما از نظر امنیت در شرایط بهتری قرار دارد، گفت: همه ما بدهکار شهدای راه امنیت کشور هستیم و باید قدردان آن‌ها باشیم.

وی گفت: امروز همه اقشار با سلایق مختلف حتی آن‌ها که غیر مسلمان هستند برای شهدای ما احترام قائلند، زیرا می‌دانند امنیت و ثباتی که در کشور و حتی در منطقه وجود داریم به برکت خون این شهدا به دست آمده است.

اشتری با بیان اینکه شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای امنیت همیشه برای ما عزیز هستند، گفت: شاید تا کنون محفلی به طور اختصاصی برای شهدای امنیت نداشتیم و اگر هم بوده این محافل محدود بودند.

فرمانده کل انتظامی کشور به ۲ نعمت سلامت و امنیت اشاره کرد و گفت: امروز به لطف الهی و عنایات خاصه حضرت مهدی (عج) و زحماتی که مسؤولان و کادر درمانی کشیدند شرایط کشور ما از نظر سلامت بهتر شده است هرچند که باید همچنان شیوه نامه‌ها رعایت شوند.

اشتری با اشاره به حوادث پنجم آذر در شهر اصفهان گفت: لازم است از مردم شهید پرور و ولایت‌مدار اصفهان که همیشه در صحنه بوده و با هوشیاری خود دشمن را در این حوادث ناکام گذاشتند تقدیر و تشکر شود.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: تجمع کشاورزان در وهله اول یک موضوع صنفی بود که مسؤولان باید به مطالبات کشاورزان عزیز رسیدگی کنند، اما در ادامه کسانی که آرامش مردم را نمی‌توانستند ببینند و از سوی معاندان و سلطنت‌طلب‌ها و کسانی که به هیچ عنوان دلسوز مردم نیستند پشتیبانی و وارد میدان شدند و این مساله را بهانه‌ای کردند تا در امنیت این شهر خدشه وارد کنند.

وی گفت: مردم اصفهان راه صحیح را تشخیص دادند و مسیر خود را از آنان جدا کردند و با هوشیاری خود نقشه دشمن را نقش بر آب کردند.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.