امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: وحدت مقابل دشمنان راه استحکام بخشی به جامعه است و باید با دور کردن فتنه‌ها، دل‌ها را به هم نزدیک کرد تا توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: مذاکره کنندگان کشورمان تحت تأثیر جوسازی رسانه‌های غربی قرار نگیرند و به مسیر خود در پیشبرد احقاق حقوق مردم ایران با قدرت ادامه دهند.

او با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا در تعهدات برجام و همراهی مقامات اروپایی با تحریم‌های اقتصادی علیه ایران، افزود: اگر امروز باز مقابل زیاده خواهی‌های غربی‌ها و آمریکا کوتاه بیاییم، هم جایگاه الگو بودن ایران در جهان خدشه دار خواهد شد و هم باید بی نتیجه امتیاز دهیم و تحریم‌ها را تحمل کنیم.


بیشتر بخوانید


نکونام با بیان این که دشمنان در تلاشند مذاکرات را فرمایشی و به سوی سلطه جویی بر ایران و تحقق اهداف مستکبرانه خودشان بکشانند، اضافه کرد: غربی‌ها با متهم کردن ایران در امور هسته‌ای نمی‌توانند به اهداف خود برسند و مذاکره کنندگان ایرانی بر این موضوع واقفند.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر حفظ وحدت، ادامه داد: وحدت مقابل دشمنان به عنوان ید واحد، راه استحکام بخشی به جامعه است و باید با دور کردن فتنه‌ها و بد اندیشی ها، دل‌ها را به هم نزدیک کرد تا توطئه‌های دشمنان هم خنثی شود.

او با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه اول، گفت: درس‌های زندگی حضرت فاطمه کبری (س) سرمشق زنان عفیف و پاکدامن جامعه ایران اسلامی است و باید به نسل جدید هم منتقل شود.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار