معاون امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری گفت: ولایت‌مداری و عشق و علاقه مردم ایرانشهر به اهل بیت پیامبر (ص) در تمامی روز‌های تاریخ ماندگار است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  حجت الاسلام  محسن قمی  معاون امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری در همایش خورشید ولایت که در دانشگاه ولایت ایرانشهر برگزار شد گفت: رژیم پهلوی در ۴۰ سال قبل طلبه‌ای را به جرم دفاع از عدالت، مبارزه با ظلم و آزادی‌خواهی به این شهرستان که محروم از امکانات بود تبعید کرد.

وی گفت:میهمان‌نوازی مردم ایرانشهر باعث شد که رهبر معظم انقلاب احساس غربت نکنند و عشق و محبت مردم به ایشان در تاریخ ماندگار است .

وی گفت کمک به سیل‌زدگان و حضور در بین مردم باعـث نزدیک شدن دل‌های مردم به رهبری شد.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان نیز در این همایش گفت: ٢٨ آذر سالروز تبعید رهبر معظم انقلاب به ایرانشهر نقطه عطفی در تاریخ این شهرستان، استان و کشور است.

حجت الاسلام مصطفی محامی گفت:پایه‌ریزی عملی وحدت در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری نماز جمعه و اعلام خطبه‌های انقلابی، رسیدگی به سیل‌زدگان، برقرای پیوند عاطفی بین مردم، شناخت دقیق از مردم سیستان و بلوچستان و تعبیر رهبر معظم انقلاب از استان به عنوان تنگه احد و گنج پنهان، از ثمرات حضور رهبری در ایرانشهر است.

وی  گفت: نگاه رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان بویژه ایرانشهر بسیار بالا است بطوریکه احیای دوباره بافت بلوچ یکی از توجهات ایشان به منطقه است .

وی گفت: این حضور آحاد مردم در مراسم نشانگر دلدادگی مردم به رهبری است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این همایش گفت: خوشحالیم که دوازدهمین همایش خورشید ولایت را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌کنیم.

رحمدل بامری گفت:رژیم ستم شاهی در سال ۵۶ با تبعید رهبر معظم انقلاب در یک منطقه محروم می‌خواست ایشان را آزار دهد، اما محبوبیت رهبری به اندازه‌ای در منطقه بالا رفت که معظم له ایرانشهر را از خود و خود را متعلق به این شهرستان می‌دانستند.

وی گفت: امروز پرچم مبارزه با کفر و ناعدالتی در سراسر دنیا قطعاً در دست رهبر معظم انقلاب است.

وی گفت: مردم ایرانشهر به عنوان میزبانان شایسته از مهمانی شایسته در قبل از انقلاب میزبانی کردند و امروز آماده و گوش به فرمان رهبری برای خنثی کردن هر دسیسه‌ای هستند.

وی گفت: مردم سیستان و بلوچستان به عنوان مرزبانان منطقه بار‌ها توطئه‌های دشمنان علیه نظام را با هوشیاری و وحدت نقش بر آب کردند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار