رییس هیات فوتبال شهرستان دامغان گفت: ۲۲ مربی از استان‌های سمنان و مازندران کلاس‌های مربیگری فوتبال درجه C آسیا در این شهرستان می‌گذرانند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،حمید حقیری رییس هیات فوتبال شهرستان دامغان  با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان دامغان با همکاری هیات فوتبال اقدام به برگزاری کلاس مربیگری درجه C آسیا کرده است، گفت:  این دوره با ظرفیت ۲۲ نفر از نقاط مختلف کشور در شهر دامغان به مدت ۱۰ روز و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

او ادامه داد: تدریس این دوره بر عهده حسین قزل سوفلو و فاطمه غلامپور، از مدرسان فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران است که از ۲۲ آذرماه آغاز شده است و دوم دی ماه به پایان می‌رسد.

حقیری بیان کرد: با توجه به اینکه دوره مربیگری درجه C آسیا فقط در مراکز استان برگزار می‌شود، با پیگیری‌های انجام شده توسط مسئولان مرتبط، مجوز برگزاری آن در دامغان صادر شد و این دوره در حال برگزاری است.

او اضافه کرد: از بین افراد شرکت کننده در دوره، هشت نفر از شهر دامغان و دیگر افراد از شهر‌های شاهرود، قائمشهر، سوادکوه و رامسر هستند.

حقیری خاطرنشان کرد: در پایان دوره به افرادی که موفق به قبولی شوند، کارت مربیگری درجه C از سوی فدراسیون فوتبال با تایید AFC اعطا می‌شود و افراد می‌توانند با این مدرک به صورت بین المللی، فعالیت مربیگری خود را انجام دهند.

رییس هیات فوتبال دامغان هدف از برگزاری این دوره را افزایش دانش فنی مربیان رشته فوتبال بیان کرد و گفت: دامغان از ظرفیت بالایی در زمینه ورزش برخوردار است و امیدواریم ورزشکاران این شهرستان که همواره در مسابقات مختلف جهانی، کشوری و استانی درخشیده‌اند، بتوانند با حمایت مسوولان به جایگاه واقعی خود دست یابند.

 ۳۸ هیات ورزشی در شهرستان دامغان فعالیت دارند و چهار هزار نفر در این شهرستان بیمه شده ورزشی هستند.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.