دادستان زرند گفت:هیچکس حق تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغ ها را ندارد مگر بامجوز و باکسانی که اقدام به تغییر کاربری نمایند برخورد می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام بلوچ زاده دادستان عمومی وانقلاب زرند درراستای حفاظت و صیانت از حقوق عامه و بیت المال به همراه تیم متشکل از بخشدارمرکزی، ریاست جهادکشاورزی، ریاست منابع طبیعی، ریاست اداره راهداری و بنیادمسکن مسئول پیشگیری و پلیس راه از دهستان حتکن و روستا‌های بابگهرسکوکان ده خواجه و حتکن و محوردار بیدخان بازدید کردند.

حجت الاسلام بلوچ زاده مشکلات مردم منطقه را بررسی و به صحبت‌های مردم گوش داد.دادستان زرند همچنین از اراضی ملی که توسط افراد سودجو و زمین خوار تصرف شده بودند و نیز اراضی باغی و کشاورزی که تغییر کاربری داده شده بود بازدید  و دستورات لازم را صادر کرد.

دادستان زرند گفت: که باید مسئولان به روستا‌های منطقه برای رفع مشکلات تلفن و برق و مسکن و راه توجه بیشتری کنند.

او گفت: با کسانی که اقدام به تخریب و تصرف عدوانی اراضی ملی و منابع طبیعی می‌کنند بشدت برخورد قانونی می شود و افراد خاطی  مجازات خواهند شد و اراضی بعد رفع تصرف به بیت المال برگردانده می شوند.

حجت الاسلام بلوچ زاده تصریح کرد: هیچکس حق تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغ ها را ندارد مگر بامجوز و باکسانی که اقدام به تغییر کاربری نمایند برابر قانون ضمن برگشت به حالت اول برخورد خواهدشد.

دادستان عمومی وانقلاب زرند به افرادی که در شهرستان باغ‌های کشاورزی را می‌خرند و یا مالک اولیه آن‌ها هستنند و برای کسب سود و منفعت این باغ ها و زمین هارا قطعه بندی و تفکیک می کنند و درحالی که کاربری آن‌ها باغ می باشد و به مردم می‌فروشند جهت ساخت مسکن هشدار داد که حق چنین کاری را در برابر قانون آن هم بدون مجوز ندارند و ضمن شناسایی با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد.

او گفت: روئسای ادارات که زمین دارای کاربری زراعی و کشاورزی و باغی برای کارمندان مجموعه خود خریداری کردند نباید بدون مجوز قانونی اقدام به تغییر کاربری نمایند که در صورت هرگونه اقدام که تغییر کاربری محسوب شود حتما تحت تعقیب قرار گرفته و برابر قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار