با اشخاصی که مبادرت به اعمال مجرمانه نسبت به آمر امربه معروف و ناهی از منکر کنند، بشدت برخورد خواهدشد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده دادستان عمومی وانقلاب زرنددر جلسه ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان زرند گفت:در اجرای ماده ودستورالعمل اجرایی قانون حمایت از آمران معروف و ناهیان ازمنکر تمامی دستگا‌های اجرایی و روئسای ادارات و قضایی موظفند شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات خود تشکیل دهند.

او افزود: به موجب ماده ۶ دستورالعمل اجرایی قانون حمایت از امران به معروف و ناهیان از منکر دستگا‌ها و ادارات موظفند حداقل ماهی یکبار تشکیل جلسه دهند.

دادستان زرند گفت :به موجب دستوارالمعل آمران به معروف و ناهیان از منکر باید شورای امر به معروف و نهی از منکر مردم به دولت و مردم به مردم در دو بخش مردمی وغیر دولتی تشکیل و فعالیت کنند.

بلوچ زاده تصریح کرد : بخش مردمی شامل حوزه‌های علمیه، مساجد و بقاع متبرکه ، هیئات و کانون‌های مذهبی ، تشکل‌های مردمی و احزاب بوده که نسبت به تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر اقدام و به ستاد گزارش ارائه کنند.

دادستان عمومی وانقلاب زرندافزودبخش غیر دولتی شامل موسسات و شرکت‌های خصوصی ، بانک‌ها و بیمه‌های خصوصی ، اصناف و اتحادیه‌ها م ونیز مراکز خدمات و اماکن عمومی می‌باشند که باید شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل و به ستاد گزارش دهند.

او بیان کرد: تمامی آمران امر به معروف و ناهیان از منکر که موجب قانون حمایت قضایی می شوند و اشخاصی که مبادرت به اعمال مجرمانه نسبت به آمر امربه معروف و ناهی از منکر کند بشدت برابر قانون برخورد خواهدشد.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار