پرداخت ۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه مهر ایران در کردستان

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در کردستان گفت: از ابتدای تاسیس این بانک در کشور ۶ هزار و ۲۱۴ میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف به متقاضیان استان پرداخت شده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حسام‌الدین اسعدی مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در کردستان اظهار داشت: از آغاز تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران (۱۳۸۶) ۳۹ هزار و ۷۵۱ فقره تسهیلات در زمینه اشتغالزایی، ازدواج و کمک به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد پرداخت شده است.

اسعدی با بیان اینکه در این مدت سه هزار و ۴۴۲ فقره تسهیلات ازدواج به ارزش یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پرداخت شده است، افزود: به مددجویان کمیته امداد ۹ هزار و ۲۸۷ فقره تسهیلات به ارزش ۸۰۰ میلیارد ریال و مددجویان بهزیستی نیز ۳۸۹ فقره به ارزش ۹۸ میلیارد ریال پرداخت شد.

او یادآور شد: در قالب بنیاد برکت هم ۱۰ هزار و ۲۹۴ فقره و یک هزار و ۹۲۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان پرداخت شده است.

پرداخت ۱۰۰ فقره تسهیلات اشتغالزایی به ارزش پنج میلیارد ریال به زنان سرپرست خانوار، پرداخت ۳۰ فقره تسهیلات به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به مجمع خیرین سلامت، پرداخت ۱۵ هزار و ۱۰۹ فقره تسهیلات به ارزش ۳۴۱ میلیارد ریال در قالب بیمه دانا و واگذاری یک هزار و ۱۰۰ فقره تسهیلات به ارزش ۴۴ میلیارد ریال به کولبران در راستای ایجاد اشتغال، از دیگر مواردی بود که اسعدی به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.