کارشناسان استاندارد آذربایجان غربی ضمن برخورد جدی با عرضه کنندگان قطعات خودرو غیر استاندارد در نمایشگاه قطعات خودرو ارومیه، قطعات یدکی غیر استاندارد را نیز جمع آوری کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،کارشناسان اداره نظارت بر اجرای استاندارد آذربایجان غربی از نمایشگاه قطعات خودرو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه بازدید کردند.

در جریان بازدید کارشناسان نظارت بر اجرای استاندارد، به میزان قابل توجهی قطعات غیر استاندارد خودرو شامل بر لنت ترمز، دیسک صفحه، کمک فنر، روغن ترمز و وایر شمع از هفت غرفه نمایشگاه، به دلیل غیر استاندارد بودن توقیف و جمع آوری شدند.

بر پایه این گزارش اداره کل استاندارد آذربایجان غربی جهت حفظ حقوق شهروندان با واحد‌های عرضه کننده محصولات غیر استاندارد برخورد قانونی خواهد کرد.

شایان توجه است درج کد ده رقمی در پایین نشان ملی استاندارد اجباری است و تمامی همشهریان عزیز برای اطمینان از استاندارد بودن کالا‌ها و نشان ملی استاندارد می‌توانند کد ده رقمی درج شده را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال نمایند و از صحت استاندارد بودن محصول مورد نیاز خود آگاهی یافته و مطمئن شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.