تصاویر جاسوسی از آزمایش هوندا سیویک تایپ R مدل ۲۰۲۳

به تازگی عکس‌های جدیدی از Honda Civic Type R منتشر شده که نشان دهنده این است که هنوز تا عرضه راه زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، در ماه اکتبر، هوندا برای اولین بار نسل بعدی سیویک تایپ R خود را با استتار به نمایش گذاشت و گویا قرار هم نیست که پوشش این خودرو تا سال آینده برداشته شود.

یک مجموعه عکس فوق‌العاده که به تازگی منتشر شده ماشینی را در مسیر مسابقه به تصویر می‌کشد که هنوز آن روکش تمام بدنه، آن را پوشانده است. با این حال در عین استتار شدن چند جزییات از طراحی آشکار است، چون پنهان کردن آن اگزوز و... کار سختی است.

هوندا اعلام نکرده که چه چیزی به این مدل جدید قدرت می‌دهد، اما یک شایعه می‌گوید که می‌تواند یک موتور هیبریدی ۴۰۰ اسب بخاری (۲۹۸ کیلووات) در زیر کاپوت داشته باشد. البته این کمی دور از ذهن است. سناریوی محتمل‌تر این است که هوندا موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ فعلی را به‌روزرسانی کند تا قدرت بیشتری نسبت به قبل داشته باشد. گیربکس دستی تنها جعبه دنده موجود خواهد بود. رفتن به سمت یک پیشرانه هیبریدی به نظر قدم بزرگی است که هوندا هنوز به سمت آن نخواهد رفت. نوع R فعلی ۳۰۶ اسب بخار (۲۸۸ کیلووات) نیرو تولید می‌کند.

سیویک تایپ R مدل ۲۰۲۳

هوندا نگفته است که خودروی سیویک تایپ R مدل ۲۰۲۳ را در سال آینده، چه زمانی معرفی خواهد کرد، اما این آخرین مدل موتور بنزینی این برند در اروپا خواهد بود که سال آینده به فروش می‌رسد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
پراید سویک با قیمت جدید وارد زندگی مردم میشود!!!!!!!!!!!!