به روزسانی مدل جدید مرسدس GLE با تغییرات ظاهری همراه شد

عکس‌های جاسوسی جدید مرسدس GLE از تغییرات در طراحی ظاهری این خودرو خبر می‌دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، نسل کنونی خودروی مرسدس بنز GLE مدل سال ۲۰۲۰ است، اما این خودروساز در حال برنامه‌ریزی برای به‌روزرسانی این خودروی لوکس است. برای اولین بار در ماه ژوئن این کراس اوور نیمه استتار شده در حال آزمایش دیده شد و تصاویر جاسوسی جدید نشان می‌دهند که از آن زمان تاکنون، طراحی این خودرو تغییر چندانی نکرده است. البته انتظار زیادی هم از مرسدس برای اعمال تغییرات چشمگیر ظاهری نمی‌رود.

به نظر می‌رسد استتار سپر جلوی جدید، چراغ‌های جلوی اصلاح شده و جلوپنجره جدید را پنهان می‌کند و مشخص نیست که چراغ‌های جلو چقدر متفاوت خواهند بود. با نواری از استتار که چراغ‌های عقب را پوشانده است، تغییرات قسمت عقب نیز به اندازه جلو ظریف هستند. در واقع چراغ‌های عقب باید یک تغییر ظاهری داشته باشند تا خودرو ظاهر جدیدی به خود بگیرد.

گفته می‌شود تغییرات زیادی در داخل این خودرو وجود نخواهد داشت، اگرچه مرسدس به احتمال زیاد جدیدترین پلتفرم اطلاعات سرگرمی خود را نصب خواهد کرد.

مدل جدید مرسدس GLE

همچنین هیچ اطلاعاتی در مورد پیشرانه‌های این خودرو وجود ندارد، اما احتمالا مرسدس رویه فعلی را بدون تغییر ادامه دهد. ممکن است تغییراتی برای کارایی و عدم آلایندگی وجود داشته باشد، اما مشتریان نباید انتظار چیز جدیدی برای این مدل داشته باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.