جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ملت ایران به همه جهان ثابت کرد که قدرت دفاع از خود را دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در نشست ویدئوکنفرانسی با بسیجیان و پاسداران سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: با مقایسه تقابل‌های جبهه حق و جبهه باطل در می‌یابیم در طول سالیان پس از انقلاب، همواره تمام پیروزی‌ها از آن جبهه حق بوده است.

وی گفت: اگر به دستورات و قوانین الهی عمل نکنیم به موفقیت دست نمی‌یابیم. در طول ۴۳ سال گذشته از عمر انقلاب، پیروزی‌های به دست آمده موجب عزت و سربلندی کشور ایران شده است. 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: این موضوع نشان می‌دهد که بسیجیان و پاسداران انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران همواره بر اساس شروط و قواعد مورد نظر خداوند عمل کرده اند.

سردار فدوی گفت: هر کشور برای اثبات اقتدار خود نیازمند طی کردن سه مرحله است؛ ابتدا باید به دنیا ثابت کند که قدرت دفاع از خود را دارد که ملت ایران این مرحله را در دهه ۶۰ با موفقیت سپری کرد، سپس باید به جهانیان بفهماند که کشور دارای قدرت بازدارندگی است که ما این امر را نیز در دهه ۷۰ محقق کردیم. در مرحله بعدی نیز باید در برابر تجاوز و تعدی دیگر کشورها اقدام مقتدرانه انجام دهد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اکنون دشمنان ما به انجام هر سه مرحله توسط ایران اسلامی اعتراف می‌کنند.

سردار فدوی گفت: باید خداوند متعال را شاکر باشیم که به برکت انقلاب اسلامی، امامین این انقلاب و شهدای والامقام کشور این توفیق را داشته ایم که به تکالیف خود عمل کنیم.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: سپاه پاسداران ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.