فرمانده انتظامی کوهدشت، از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۹ قبضه سلاح فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، سرهنگ"نبی اله قاسمی"فرمانده انتظامی کوهدشت  اظهار داشت: ماموران انتظامی کوهدشت با هدف توسعه امنیت اجتماعی، افزایش احساس آرامش فردی و عمومی، سلب تحرک از مجرمان و قانون گریزان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را اجراء کردند.
او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی در سطح حوزه استحفاظی موفق شدند ۲۵ متهم انواع جرائم را شناسایی و دستگیر کنند.  
فرمانده انتظامی کوهدشت، گفت:کشف ۹ قبضه سلاح فاقد مجوز و ۱۲۰ عدد فشنگ جنگی و شکاری، توقیف ۲۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف، کشف ۲۰۰ عدد قرص متادون، پلمپ ۱۱ واحد صنفی متخلف و دستگیری ۹ سارق و کشف ۱۶ فقره سرقت ازدیگر نتایج اجرای این طرح بود.
سرهنگ قاسمی، در پایان بیان داشت: مشارکت شهروندان نقش مهمی در پیشگیری از جرائم دارد وهدف از اجرای این طرح را ارتقاء آسایش شهروندان و تنگ کردن عرصه برای افراد قانون گریز عنوان کرد و ضمن تشکر از همکاری و مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت تصریح کرد: از شهروندان درخواست می‌شود هرگونه موارد مشکوک را هرچه سریعتر با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
مگر امنیتی هم در کوهدشت مانده جوانان کوهدشت به دلیل بیکاری و نبودن صنعت و نیز عدم تخصیص آب سیمره و کشکان هیچگونه کار و شغلی ندارند و سر خورده و نا امید از
زندگی و تشکیل خانواده اکثر به دامن دیو اعتیاد افتاده اند

مسئولان مملکت در پیشگاه خداوند جبار و قهار چه جوابی دارند که سهم کوهدشت از بیت المال و صنعت صفر و از آب دو رودخانه کنارش صفر است و تماما به خوزستان تعلق می گیرد ؟؟؟؟؟!!!