نماینده ولی فقیه در کردستان امروز از محلات حاشیه‌ای سقز بازدید کرد و از نزدیک مشکلات این محلات را جویا شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان ابتدا از محله تازه آباد سقز بازدید کرد و پس از آن همراه با اهالی این محله به مسجد جامع این منطقه رفت و از نزدیک مشکلات و دغدغه‌های مردم محله تازه آباد را جویا شد.

پور ذهبی با اشاره به درخواست‌های ساکنان محله از جمله رفع مشکلات آب و فاضلاب، چوبداران و فضا‌های ورزشی و فرهنگی گفت: این مشکلات در نشست‌هایی در مرکز استان پیگیری و برای آن چاره اندیشی می‌شود.

او اضافه کرد: برای احداث زمین فوتبال و توسعه مساءل فرهنگی محله نیز راهکار‌های اجرایی وجود دارد که امید است با هم افزایی و تعامل لازم با نهاد‌های مربوط آن را نیز به سرانجام رسانیم.

 نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به مشکلات مختلف در سطح شهر سقز یادآور شد: رفع همه این موارد نیاز به زمان دارد و می‌طلبد شهروندان نیز صبور بوده و همکاری لازم را با نهاد‌ها برای پیشبرد توسعه شهری داشته باشند.

در این نشست که مسوولان محلی سقز نیز حضور داشتند، حل مشکل چوبداران، آب و فاضلاب، گاز، درصد مالکانه از زمین‌های قولنامه ای، مدرسه، آسفالت معابر، خانه بهداشت محله و... از جمله درخواست‌ها و مطالبات اهالی بود.

کیوان بهرامی رییس شورای اسلامی شهر سقز در این دیدار با بیان مشکلات پیش روی شهرداری و اذعان به شناخت و آگاهی از مسایل و مشکلات محله تازه آباد، گفت: تمامی تلاش مدیریت شهری، رفع مشکلات سطح شهر با اولویت محلات حاشیه‌ای است و در این راستا رایزنی و پیگیری‌ها و مکاتبات لازم با تمامی مسئولان استانی و ملی برای مساعدت و کمک جهت حل مشکلات شهر سقز انجام شده است.

میلاد میری عضو شورای اسلامی شهر سقز نیز موضوع آب و فاضلاب و چوبداران را از جمله مشکلات اساسی تازه آباد برشمرد و اظهار امیدواری کرد بتوان با حمایت همه مسوئولان این مشکلات را به صورت عملی رفع کرد.

شهر سقز دارای چندین محله کمتر برخوردار از جمله تازه‌آباد، قوخ، بهارستان و صالح آباد است.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.