سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره پیروزی تیمش مقابل گل گهر سیرجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل گل گهر سیرجان اظهار کرد: هر دو تیم با برنامه و تاکتیکی بازی می‌کردند. به باشگاه گل‌گهر تبریک می‌گویم که یک باشگاه کاملاً حرفه‌ای دارند، می‌دانستیم از این بازی چه می‌خواهیم. در تمرین هم به بازیکنانم گفته بودم که باید خوب و با تمرکز بالا بازی کنید. گل‌گهر تمام حریفان را تحت فشار می‌گذارد، اما امروز به جز توپ‌هایی که از کناره‌ها سانتر می‌کرد موقعیتی به حریف ندادیم. اگر باهوش بودیم در ضد حملات می‌توانستیم به گل برسیم.

وی ادامه داد: بعد از سه مساوی به پیروزی رسیدیم. سه امتیاز ارزشمند گرفتیم. در سه بازی گذشته هم در دو بازی حق‌مان بود پیروز شویم، اما شرایط برای‌مان سخت شده بود؛ اما این فوتبال ادامه دارد. شرایط طوری است که باید تا آخرین روز بجنگیم و با وجود آسیب‌دیدگان‌مان برای ادامه لیگ آمده شویم که ۴-۵ روز یکبار به میدان برویم. خوشحالم که توانستیم تیم خوب و شایسته گل‌گهر را شکست بدهیم.

وی در مورد حواشی رخ داده در میدان اظهار داشت: این حواشی طبیعی است. به خاطر اخراجی که رخ داد اعتراضی انجام شد، اما بازیکن هم اشتباه می‌کند. این مسائل در فوتبال طبیعی است. بازی سنگینی را حاج ملک قضاوت کرد. او بازی را به خوبی قضاوت و کنترل کرد. در نیمه دوم حواس‌مان بود که هیچ برخوردی با بازیکنان حریف نداشته باشیم.

گل‌گهر تیم باکیفیتی است

نکونام در مورد کارت‌های زرد زیادی که به نیمکت‌نشینان داده شد، گفت: وقتی بازی سنگین می‌شود کارت هم زیاد داده می‌شود باید ببینیم بازیکنان و مربیان چه حرف‌هایی زدند که به آن‌ها کارت داده شده و این داور است که تصمیم می‌گیرد که کدام حرف کارت دارد و کدام حرف کارت ندارد.

سرمربی فولاد در مورد بازی تدافعی تیمش در نیمه دوم گفت: می‌دانستیم چه می‌خواهیم. گل‌گهر تیم باکیفیتی است و بازیکنان با کیفیتی دارد ۱۰ نفره می‌تواند هر تیمی را شکست بدهد. آن‌ها را به خوبی آنالیز کرده بودیم و من مشکلی با بازی دفاعی ندارم. همانطور هم که گفتم پنجره نقل و انتقالات باشگاه بسته بود و ۶ بازیکن هم از تیم ما جدا شدند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار