منصوریان از تاثیر مثبت آنالیز بازی قبل رقیب امروز خود در پیروزی آبادانی ها در برابر تیم مشهد خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم صنعت نفت در نشست خبری پس از بازی تیم خود با پدیده مشهد گفت: بازی شهر خودرو و گل‌گهر به ما خیلی کمک کرد در آنالیز تیم رقیب کمک زیادی به ما کرد و با وجود تاب آوری پدیده مشهد در برابر فشارهای تیم آبادان و امتحان کردن راه های مختلف برای گلزنی ،در لحظه های آخر بازی توانستیم به 3 امتیاز خانگی دست پیدا کنیم.

او با اشاره به اینکه بازیکنان شهرخودرو در ضدحمله و در انتقال توپ خیلی سریع هستند ، روزهای خوبی را برای تیم پیش بینی کرد.

منصوریان در خصوص بازی امروز زردپوشان توضیح داد: بازیکنان صنعت نفت آبادان در ریتم حمله بودند و با 2 مهاجم بازی کردیم و در تلاشیم تا بخش هایی که دچار ضعف هستیم را تقویت کنیم .

او با بیان اینکه ترجیح می‌دهم که هافبک‌ها و مدافعانم گل بزنند و بازی را ببریم تا این‌که تنها مهاجم تیم گلزنی کند ادامه داد:  خط حمله‌های مختلفی را آزمایش می‌کنیم و در نهایت از  خط حمله‌هایی که به کار می‌گیریم باید به یک ترکیب ایده‌آل برسیم.

سرمربی صنعت نفت با رضایت از عملکرد بازیکنان خود بیان کرد: نواقص موجود در بازی را تنها با تلاش و وقت گذاشتن برای تمرینات بازیکنان می توان رفع کرد و در جام حذفی نیز ترکیب اصلی به داخل زمین می‌رود که متشکل از هر کسی است که بازی خوبی از خود نشان دهد.

علیرضا منصوریان در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره دیدار با شمس آذر قزوین گفت: بازی سختی در جام حذفی پیش رو داریم و از امشب برای رویارویی با تین قزوین تلاشمان را آغاز خواهیم کرد.

با گل آبادانی ها نتوانستیم واکنشی نشان دهیم

داود سیدعباسی ، سرمربی شهر خودرو نیز در این نشست گفت: بازیکنان تیم تلاش زیادی کردند و از نحوه ی بازی آن ها رضایت دارم اما بدون موقعیت و با گلی استثنایی به نفتی ها باختیم و باخت ما در زمانی رخ داد که نتوانستیم هیچ واکنشی نشان دهیم.

او افزود: موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم و در چند صحنه خطرناک ظاهر شدیم، اما بخت و شانس با ما یار نبود.

سیدعباسی با بیان اینکه نتایج بازی را در این بازی‌های نزدیک همان جزئیات رقم می‌زند در مورد داوری این بازی بیان کرد: یک صحنه مشکوک به پنالتی بود و گاهی هم حریف اعتراض داشت و نتیجه ی این بازی آزار دهنده است و در خصوص داوری هم کارشناسان نظر خواهند داد.

آنالیز بازی پدیده مشهد در نتیجه بازی امروز موثر بود

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.