سرمربی تیم صنعت نفت آبادان از انجام تمرینات تاکتیکی بازیکنان خود برای کسب نخستین برد خانگی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، علیرضا منصوریان سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست پیش از بازی با شهرخودرو  گفت: بازیکنان نفت آبادان با وجود زمان محدود خود، ۲ جلسه تمرین تاکیکی انجام دادند و با بازی با سیستم نفت و استقلال به پیروزی مقابل شهر خودرو و اولین برد در آبادان امیدوار هستند.

او بازی پیشین شهر خودرو با گل گهر سیرجان در هفته گذشته را لقمه ای گلوگیر و از بهترین بازی های لیگ برتر خواند و افزود: سطح لیگ برتر نزدیک است و شاید بعد از هفته شانزدهم هفدهم تکلیف صدر جدول مشخص شود و باقی تیم ها به صورت فشرده باهم مبارزه خواهند کرد.

منصوریان با اشاره به دو باخت تیم خود مقابل پرسپولیس، بیان کرد: می‌توانستیم نتیجه را در آخرین دقایق با مساوی عوض کنیم اما کم تلاش کردیم؛ هرچند هنگام بازی با تیم های قدرتمند شرایط متفاوت می‌شود برای بازی فردا سعی بر آن است تا بازیکنانی که می‌توانند مالکیت را در اختیار بگیرند، در زمین باشند.

او با بیان اینکه تیم زردپوشان فردا با دو مهاجم بازی خواهد کرد در خصوص مصدومان این تیم گفت: فرزاد جعفری دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد و از پس فردا به تیم اضافه خواهد شد و اهل شاخه که سال قبل رباط صلیبی پاره کرد تمریناتش را آغاز کرده و از نیم فصل به تیم می پیوندد.

سرمربی تیم صنعت نفت از اضافه شدن محمد مطلق زاده به اردو خبر داد و با اعلام کم شدن تعداد مصدومان تیم صنعت نفت آبادان ادامه داد: جبیره امروز به تمرین اضافه شد و سعی می‌کنیم فردا او را به زمین ببریم تا ترس از آسیب دستش نداشته باشد.

فوتبال خوب در ژن زردپوشان آبادانی است

داود سیدعباسی، سرمربی موقت تیم شهرخودرو نیز در این نشست گفت: که تیم نفت آبادان فوتبال خوبی را بازی می‌کند و این در DNA تیم فوتبال نفت آبادان است و تمام تلاشمان را می‌کنیم فردا مقابل تیم نفت آبادان بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

او افزود: از تیم صنعت نفت شناخت تقریبی داریم و با انجام تمرین های خوبی که در کمپ تیم نفت آبادان انجام دادیم ، بازی فردای ما یک بازی پایاپای خواهد بود و در جدول هم یک بازی نزدیک خواهد بود.

سیدعباسی در واکنش به اینکه گفته بود در حال مذاکره با استفان کوزین هستند و اگر او به پدیده اضافه نشود خودش سرمربی خواهد بود، توضیح داد: اگر کوزین اضافه نشود هیچ مربی خارجی دیگری به تیم ما اضافه نخواهد شد.

او از غیبت احسان حسینی و ابوالفضل عکاشه در تیم شهرخودرو برای بازی فردا به دلیل مصدومیت هم خبر داد.

نفتی های آبادان در تکاپوی کسب اولین برد خانگی

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.