سرمربی تیم فوتبال گل گهر به تمجید از عملکرد تیمش مقابل فولاد پرداخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، امیر قلعه‌ نویی، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل فولاد در نشست خبری بعد از مسابقه، اظهار داشت: اجازه بدهید به احترام تیمم بلند شوم و دست بزنم. خوشحالم که یکی از قشنگ‌ترین بازی‌ها را مقابل تیمی که ۲ قهرمانی در لیگ دارد، انجام دادیم. خوزستان معدن استعداد است و حتی می‌تواند یک تیم ملی جدا داشته باشد.

او افزود: هر چقدر در مورد فولاد بگوییم، کم است. ۷۰ دقیقه بازیکنانم مقابل این تیم ۱۰ نفره بازی کردند. به بازیکنانم خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم؛ زیرا آن‌ها با قلبشان بازی کردند و امروز احساس کردم آدم ثروتمندی هستم.

سرمربی گل گهر درباره قضاوت این مسابقه، اعتقاد داشت: همه اشتباه می‌کنند و من به عنوان مربی هم ممکن است اشتباه کنم. حاج ملک که چند هفته ای دور از مسابقات بوده است امروز دوندگی خوبی داشت، اما با این حال در مورد مسائل داوری بهتر است کارشناسان نظر بدهند.

قلعه نویی در خصوص نیاز تیمش به مهاجم، عنوان کرد: یونس شاکری را در بهترین شرایط از دست دادیم و یک بازیکن خارجی جایگزین آوردیم که آن مسائل پیش آمد. تا نیم فصل ۲ مهاجم هدف جذب خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار