بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان درباره شکست زردپوشان برابر استقلال توضیحاتی را بیان کرد.

احمد جمشیدیان بازیکن سابق تیم سپاهان در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه این تیم اصفهانی  می‌تواند قهرمان لیگ برتر فوتبال شود، گفت: تیم سپاهان در هر ۲ بازی خود برابر استقلال و گل گهر عملکرد خوبی داشته است، اما از دست دادن امتیاز در بازی‌های ۶ امتیازی برای زردپوشان خوب نیست. تیم سپاهان مشکلات فنی ندارد و بحث گلزنی این تیم به تکنیک فردی برمی گردد. زمانی که تیمی موقعیت گلزنی ایجاد می‌کند یعنی اینکه تقصیر کادر فنی نیست. به نظرم نویدکیا باید از لحاظ روحی و روانی با بازیکنان کار کند تا نقیصه گل نزدن برطرف شود. به هر حال تیم‌های سپاهان و استقلال همچنان مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر فوتبال هستند. 

مهاجمان سپاهان در زدن ضربات آخر برابر استقلال  بی دقت بودند

 جمشیدیان درباره شکست سپاهان برابر تیم استقلال گفت: هر ۲ تیم نیم ساعت اول بازی را محتاط شروع کردند، اما هر چه از زمان بازی گذشت شاگردان نویدکیا بهتر بازی کردند. تیم سپاهان موقعیت‌های گلزنی داشت، اما بازیکنان این تیم در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتند.

او ادامه داد: اگر سلمانی یک مقدار گذشت می‌کرد، تیم سپاهان می‌توانست گل اول را بزند. تیم استقلال هم از تک موقعیت خود استفاده کرد و بازیکن جوان این تیم گل برتری تیمش را به ثمر رساند.

جمشیدیان گفت: شرایط سپاهان در نیمه دوم بهتر شد و این تیم با اضافه شدن مغانلو با نفرات زیادی به سمت دروازه استقلال حمله کرد. سپاهانی‌ها در خلق موقعیت موفق بودند، اما در ضربات آخر با بی دقتی فرصت‌ها را از دست می‌دادند.

تغییرات فرهاد مجیدی برای دفاع از گل زده موثر بود 

بازیکن اسبق سپاهان گفت: تغییرات فرهاد مجیدی برای دفاع از گل زده به نتیجه رسید. همچنین استقلالی‌ها با اضافه کردن حسین زاده در خط حمله می‌خواستند ضدحملاتی را جلوی دروازه حریف طراحی کنند و حتی می‌توانستند گل دوم هم بزنند، اما گلر سپاهان مانع شد. در نهایت تیم استقلال از گل زده خود دفاع کرد و ۳ امتیاز بازی را به دست آورد.

سپاهان در صورت استفاده از موقعیت ها با اختلاف زیاد صدر جدول بود

جمشیدیان درباره ناکامی سپاهان در گلزنی گفت: با وجود اینکه تیم سپاهان ۲ باخت در ۳ بازی به دست آورد، اما بازی‌های این تیم کیفیت لازم را دارد. سجاد شهباززاده از فرم سال گذشته خود خارج شده و در گلزنی ناموفق است. علاوه بر این، شهبازاده، مغانلو و حسینی مهاجمان سپاهان بعد از ۱۰ هفته هنوز انتظارات را برآورده نکردند. اگر بازیکنان در ضربات آخر بیشتر دقت می‌کردند در آن صورت با اختلاف امتیاز در صدر جدول بودند.

عمق دفاع سپاهان آسیب پذیر است 

او افزود: یک مقدار قلب دفاع سپاهان کند است و عمق دفاع این تیم برابر یکسری از تیم‌ها می‌تواند آسیب پذیر باشد. اگر نویدکیا این نقیصه را برطرف نکند در آن صورت تیمش در نیم فصل دوم و لیگ قهرمانان آسیا با مشکل مواجه می‌شود.

بازیکن اسبق سپاهان درباره عملکرد کریستوفر کنت دروازه بان خارجی زردپوشان اصفهانی گفت: به نظرم این دروازه بان گل‌های بدی دریافت نکرده و اشتباهات فاحشی در درون دروازه نداشته است. همچنین او مهارت در بازی با پا دارد. علاوه بر این، این دروازه بان در صحنه گل استقلال مقصر نبود و عملکردش مثبت بوده است. به هر حال همانطور که گفتم جایگزین پیام نیازمند کار سختی دارد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار