ویروس کرونا ۳۰۴ شهروند محمودآبادی را از آغاز پاندمی این ویروس تاکنون به کام مرگ کشاند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، عباس توان مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد در مراسم قدردانی از پرستاران نمونه این شهرستان گفت: ۳۰۴ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در این شهرستان جان باختند که از این تعداد ۱۳۴ نفر در بیمارستان شهدای محمودآباد و مابقی در شهر‌های اطراف فوت شدند.

او گفت: ۲ هزار و ۱۷۶ بیمار کرونایی و ۲ هزار و ۷۸۱ بیمار غیر کرونایی در بیمارستان شهدای محمودآباد بستری شدند که اگر پرستاران و جانفشانی آن‌ها در این شرایط بحرانی نبود خدمت رسانی به این تعداد از بیمار غیر ممکن بود.

توان از مراجعه ۴۲ هزار و ۲۲۵ نفر از شهروندان محمودآبادی در این مدت به اورژانس بیمارستان شهدای محمودآباد خبر داد و گفت: هزار و ۶۵۳ مورد عمل جراحی، ۲۱۸ زایمان و ۲۰ احیای موفق در این بیمارستان انجام شده است.

او گفت: پرستاران در دوران شیوع کرونا جان فشانی‌های زیادی انجام دادند و تا امروز با تمام وجود مقاومت و فداکاری می‌کنند تا جان‌های بیشتری نجات پیدا کنند.

۱۱۰ نفر از جامعه پرستاری محمودآباد در این مراسم قدردانی شد و همچنین لیلی مسلمی به عنوان پرستار نمونه کشوری و فاطمه فرحوشی، فاطمه براری و کبری رشیدی به عنوان پرستار نمونه استانی معرفی شدند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار