دادستان لامرد گفت: ادارات و سازمانهای دولتی برای حفظ بیت المال و جلوگیری از سرقت اموال دولتی موظف هستند دوربین های مراقبتی خود را به روز رسانی کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام مسلم سعادت پور رئیس اداره پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان فارس در جلسه پیشگیری از وقوع جرم شهرستان لامرد، گفت: ادارات و سازمان‌های دولتی برای حفظ بیت المال و جلوگیری از سرقت اموال دولتی موظف هستند دوربین‌های مراقبتی خود را به روز رسانی کنند تا دوربین‌های مراقبتی آن ها به کمک دستگاه‌های امنیتی بیاید.

او نسبت به نصب سرعت کاه‌ها بر اساس استانداردها، ضوابط و مقررات مربوطه به منظور پیشگیری از وقوع جرم و کنترل تردد خودروهای بدون پلاک به شورای ترافیک تاکید کرد.

قلندری رئیس اداره پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان فارس نیز بیان کرد: شهرستان لامرد با وجود صنایع بزرگ و تاسیسات ارزشمندی که در آن وجود دارد یکی از شهرستان‌های ثروتمندی است که باید صنعت، در کنار دستگاه‌های اجرایی و نظارتی قرار گیرد و بخشی از نیازهای آن را برطرف شود.

او تصریح کرد: مدیران دولتی نباید نسبت به امکانات بیت المال بی تفاوت باشند و با نصب دستگاه‌های خود مراقبتی از خسارت به امکانات و اموال مردم جلوگیری کنند.

او ادامه داد: شهرستان لامرد با دارا بودن نیروی انسانی قوی که در همه دوره‌ها در دولت حضور داشته اند لازم است خدمت بیشتری به مردم شهرستان لامرد شود و همه دستگاه‌های اجرایی به وظیفه خود عمل کنند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار