امام جمعه بوشهر گفت: آسیب‌شناسی امور تربیتی و علمی دانش آموزان باید در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در نشست با مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: این وزارتخانه باید آسیب‌شناسی حوزه‌های گوناگون از جمله امور تربیتی و علمی دانش‌آموزان را در دستور کار قرار دهد.

او با بیان اینکه آموزش و پرورش زیربنای مهم جامعه برای توسعه و پیشرفت است، عنوان کرد: توجه به آموزش و پرورش توجه به هویت، اقتدار و پیشرفت نظام است.

امام جمعه بوشهر علم همراه اخلاق اسلامی را کارآمد و موثر دانست و تربیت دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی را یکی از رسالت‌ها و ماموریت‌های وزارت آموزش و پرورش خواند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه استان بوشهر از دیرباز دارای شاخص علمی و دینی قوی بوده است، عنوان کرد: آموزش و پرورش به امور دینی دانش‌آموزان استان بوشهر توجه ویژه دارد که درخور تحسین است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش نیز با اشاره به تعطیلی آموزش حضوری در دو سال تحصیلی گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا، گفت: در این دوره قرارگاه مجازی فعالیت‌های قرآنی با ۱۷ دبیرخانه در شبکه آموزشی دانش آموزی شاد راه‌اندازی شد تا فعالیت‌های حوزه قرآن، عترت و نماز تعطیل نشود.

میکائیل باقری بیان کرد: دبیرخانه امر به معروف و نهی از منکر را به استان بوشهر واگذار کردیم، زیرا عملکرد این استان با راهبری نماینده ولی فقیه در استان، درخشان بوده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.