رئیس هیات بسکتبال مهاباد گفت: داور شایسته این شهرستان از سوی فدراسیون بسکتبال کشور برای قضاوت در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور انتخاب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، شریف عبده رئیس هیات بسکتبال مهاباد گفت: آرام آقایی داور مهابادی در هفته سوم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور دیدار تیم‌های "صنعت مس کرمان" و "نیروی زمینی تهران" را که امروز، چهارشنبه به میزبانی تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار خواهد شد، سوت می‌زند.

عبده افزود: "آرام آقایی" از داور‌های جوان و با دانش این شهرستان است که ۶ سال به عنوان داور ملی در رقابت‌های لیگ دسته یک و ۲ بسکتبال کشور قضاوت می‌کند.

رئیس هیات بسکتبال مهاباد با بیان اینکه بسکتبال مهاباد بیش از ۶۰ سال سابقه فعالیت دارد، اضافه کرد: آقایی با ۲۹ سال سن دومین تجربه خود را در سطح لیگ برتر خواهد داشت.

عبده با بیان اینکه "کمال شاه مرادیان" دیگر داور مهابادی سابقه قضاوت در لیگ برتر بسکتبال را دارد، ادامه داد: انتخاب داوران مهابادی برای قضاوت در رقابت‌های لیگ برتر یک رشته تیمی می‌تواند زمینه را برای ارتقای سطح داوری بسکتبال این شهرستان فراهم کند.

شهرستان ۲۴۰ هزار نفری مهاباد دارای ۹ هزار ورزشکار در قالب ۴۳ هیات، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.