رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: این شهرستان در دومین دوره رقابت‌های لیگ تندرستی آذربایجان غربی موفق به کسب رتبه نخست شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، قرنی مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: رقابت‌ها در لیگ هفتگی تندرستی با توجه به حضور پرشور و گسترده تمام شهر‌های استان با شکوه و نفس گیر برگزار شد.

مصطفی پور افزود: هیات ورزشی مهاباد با انجام تمرینات ورزشی و همگانی و ثبت آن‌ها در سایت وزارتخانه توانست رتبه خود را روز به روز ارتقا بخشیده و در نهایت در بین شهرستان‌های استان با مجموع پنج هزار و ۳۰۷ امتیاز در جایگاه نخست قرار گیرد که این جای تقدیر دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد اضافه کرد: پس از مهاباد شهر‌های میاندوآب و نقده به ترتیب با هزار و ۱۹۹ و هزار و ۴۳۱ رتبه‌های دوم و سوم استانی را به خود اختصاص دادند.

مصطفی پور اضافه کرد: لیگ تندرستی ایده‌ای نوین و خلاقانه بود که از سال گذشته و برای نخستین بار خلق و اجرایی شد و موجب ایجاد مسیری جدید در ورزش همگانی کشور شده است که ادامه می‌یابد.

لیگ تندرستی از طرح‌های ویژه‌ی فدراسیون ورزش‌های همگانی، برای کاهش کم‌تحرکی و ارتقا سطح تندرستی مردم در دوران شیوع ویروس کرونا بود که با استقبال بالای هیات‌های ورزشی سراسر کشور برگزار شد.

هم اکنون ۴۳ هیات ورزشی در رشته‌های مختلف و ۱۰۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی در مهاباد فعال است. این شهرستان با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.