کرمی نژاد گفت: وزیر نیرو تاکید کرده که هیچ محدودیتی برای اعتبارات فاضلاب اهواز وجود ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: مقام معظم رهبری پس از سیلاب سال ۹۸ در اهواز ۵۰ میلیون یرو از صندوق توسعه ملی برای رفع مشکلات فاضلاب اختصاص دادند.

او افزود: وزیر نیرو تاکید کرد هیچ محدودیتی برای اعتبارات فاضلاب اهواز وجود ندارد و مشکلی و نگرانی برای اعتبارات وجود ندارد.

کرمی نژاد گفت: پروژه میکرو تونل اهواز با جدیدترین امکانات در اعماق استفاده می‌شود و ۱۱ کیلومتر تونل در شرق و غرب اهواز وجود دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان اضافه کرد: ۵۰ پمپ در برای استگاه‌های پماژ فاضلاب اهواز به صورت رزرو است، تابلو‌های برق باسازی شدند دیزل‌ها نیز بازسازی شد.

این مقام مسئول گفت: قرار گاه خاتم الانبیا ۱۳ درصد پیشرفت کار داشته است و آب و فاضلاب خوزستان تلاش کرد تا فعالیت ادامه داشت و ۲ تا تصفیه خانه در غرب و شرق اهواز وجود دارد که شرق کارشس تمام شد و خط اتصال ارتباطی رو به اتمام است

او افزود: فاضلاب غرب اهواز فاینانس خارجی دارد و چین قسط اول را دریافت کرد تا با ظرفیت تمام وارد کار شود و تاکیدات وزیر تخصیص اعتبار انجام شود و کار پیگیری شود و تمهیدات لازم در نظر گرفته شد و از اعتبارات امسال ۲۷۰ میلیارد پرداخت شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.