معرفی نفرات برتر جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ

نفرات برتر بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک معرفی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  علی بازگیر دبیر جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ گفت: پس از فراخوان جشنواره ۹۰ اثر از ۳۰ استان کشور به جشنواره رسید که پس از بازبینی توسط هیات داوران بازبین، هشت نمایش از استان‌های قزوین، مرکزی، کرمانشاه، فارس، لرستان و خوزستان به جشنواره راه یافتند.

هیئت داوران این دوره از جشنواره متشکل از علی اوسیوند،فرهاد قائمیان و نادر برهانی مرند آرا خود را در بخش های مختلف اعلام کردند.

در بخش پوستر و بروشور،لوح تقدیر و جایزه نقدی به زهرا همای پور طراح پوستر و بروشور نمایش «استرالیا» از شهرستان شیراز استان فارس اهدا شد.

در بخش موسیقی، موسیقی نمایش های کوارتت پر شکوفه الماسی و هورام محمدی، فوبیا آقایان محمد منصور زاده،سامان نیک دل، رئوف ظاهری و موسیقی نمایش بدخیم آرش خوشنام به عنوان کاندیداهای این بخش،از سوی هیئت داوران اعلام شدند.

لوح تقدیر و جایزه نقدی این بخش به آهنگساز نمایش بدخیم آرش خوشنام تعلق گرفت.

در بخش طراح لباس،لوح تقدیر و جایزه نقدی این بخش به طراح لباس نمایش سوپ موش پوریا رضایی اهدا شد.

لوح تقدیر و جایزه نقدی بخش بازیگری مردان به نمایش بیست و یک دقیقه بامداد پژمان شاهوردی و مسعود کردی تعلق گرفت.

لوح تقدیر و جایزه نقدی  در بخش طراحی صجنه،طراحی صحنه به طراحی صحنه نمایش آذر اندوهبار میثم ملا زینل و دیپلم افتخار، جایزه نقدی و تندیس جشنواره به طراحی صحنه نمایش استرالیا آقایان سید محمد هادی هاشم زاده،محمد علی امیری و محمد حسین نظری پارسا اهدا شد.

لوح تقدیر و جایزه نقدی به نویسنده نمایش آذر اندوهبار علی میرزا عمادی و رتبه اول،دیپلم افتخار،جایزه نقدی و تندیس جشنواره به پیام لاریان نویسنده نمایش استرالیا اهدا شد.

بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ به دبیری علی بازگیر از ۲۰ تا ۲۳ آذرماه ۱۴۰۰ در شهرستان اندیمشک استان خوزستان برگزار شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار