هشت نمایش از استان‌های کرمانشاه، قزوین، فارس، مرکزی، لرستان و خوزستان در جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ به روی صحنه می‌رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ با حضور هشت گروه نمایشی از استان‌های کرمانشاه، قزوین، فارس، مرکزی، لرستان و خوزستان در اندیمشک آغاز شد.

محمد یاقوتپور رییس انجمن هنر‌های نمایش خوزستان گفت: جشنواره سراسری تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک یکی از برنامه‌های فاخر هنری است که با نام ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار عجین شده است.

او افزود: همدلی و همراهی مسوولان و هنرمندان شهرستان اندیمشک و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برای برگزاری جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ ستودنی است.

یاقوت پور بیان داشت: این جشنواره فرصتی برای معرفی چهره‌های هنری و هنرمندان خلاق است و طی سال‌های متمادی برگزاری، در این زمینه موفق عمل کرده است.

رییس انجمن هنر‌های نمایش خوزستان گفت: جشنواره‌های نمایشی فرصتی برای طراوت سازی جامعه و ایجاد نشاط اجتماعی هستند و شرایط کرونایی سال‌های اخیر نشاط اجتماعی جامعه را تحت الشعاع قرار داده لذا برگزاری برنامه‌های هنری فاخر در احیای نشاط احتماعی و بازگشت شادابی به جامعه بسیار مهم است.

 داوری بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ را علی اوسیوند، فرهاد قائمیان و نادر برهانی مرند بر عهده دارند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.