بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک امروز آغاز می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دبیرخانه بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک جدول اجرایی نمایش‌های این دوره از جشنواره برای برگزاری از امروز تا ۲۳ آذرماه ۱۴۰۰ در اندیمشک را منتشر کرد.

امروز در اولین روز جشنواره، نمایش «کوارتت پر» به نویسندگی سیدصادق فاضلی و کارگردانی افشین سلطانی از  کرمانشاه طی دو سانس ۱۶ و ۱۸ در پلاتو استاد مهر آذین به روی صحنه می‌رود و نمایش «آذر اندهبار» به نویسندگی علی میرزاعمادی و کارگردانی میثم ملازینل از قزوین طی دو سانس ۱۶ و ۱۸ در پلاتو خانه هنر اجرا می‌شود و نمایش «استرالیا» به نویسندگی پیام لاریان و کارگردانی سیدمحمدهادی هاشم زاده از استان فارس طی دو سانس ۱۸ و ۲۰ در سالن اصلی تالار خورشید به روی صحنه می‌رود.

فردا نمایش «باتلاق» به نویسندگی و کارگردانی بهروز وفایی از استان خوزستان اندیمشک طی دو سانس ۱۶ و ۱۸ در پلاتو استاد مهر آذین اجرا می‌شود و نمایش «سوپ موش» به نویسندگی افق ایرجی و کارگردانی پوریا رضایی از استان مرکزی اراک طی دو سانس ۱۶ و ۱۸ در پلاتو خانه هنر به روی صحنه خواهد رفت و نمایش «فوبیا» به نویسندگی محمدرضا خردمند و محمد زارعی و کارگردانی محمدرضا خردمند و حسین مشکی زاده از دزفول طی دو سانس ۱۸ و ۲۰ در سالن اصلی تالار خورشید اجرا می‌شود.

روز دوشنبه ۲۲ آذرماه ۱۴۰۰ و در روز پایانی جشنواره نمایش «بیست و یک دقیقه بامداد» به نویسندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی از لرستان طی دو سانس ۱۶ و ۱۸ در پلاتو استاد مهر آذین به روی صحنه خواهد رفت و نمایش «بدخیم» به نویسندگی و کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک طی دو سانس ۱۶ و ۱۸ در پلاتو خانه هنر اجرا می‌شود.

آیین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ روز سه شنبه ۲۳ آذرماه ۱۴۰۰ در سالن اصلی تالار خورشید برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.