رییس اداره آب و فاضلاب سقز گفت: شکستگی لوله آب شرب ۲۰۰ میلی‌متری میدان ۲۲ بهمن و بخشی از بازار سقز که از روز گذشته علیرغم جستجو و حفاری‌های ممتد شبانه روزی قابل شناسایی نبود، امروز صبح شناسایی و دقایقی قبل ترمیم شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، احمد حیدری رییس اداره آب و فاضلاب سقز اظهار داشت: قدیمی بودن شبکه مذکور، جنس لوله (آزبست) و کمبود قطعات به دلیل توقف تولید، عمق زیاد (بیش از چهار متر) و نفوذ آب به لایه‌های زیرین خاک از عمده عوامل تاخیر در ترمیم شکستگی بوده است.

حیدری اضافه کرد: حادثه پیش آمده یکی از پیچیده‌ترین حوادث شکستگی لوله آب بود که دلیل عمده تاخیر در ترمیم، مربوط به شناسایی محل ترکیدگی بود که با تلاش شبانه روزی اکیپ امداد و حوادث امور حادثه مذکور رفع شد.

او همچنین از زحمات پرسنل واحد امداد و حوادث آبفای سقز و نیز حسن همکاری معاونت عمرانی فرمانداری سقز، شهرداری سقز، راهنمایی و رانندگی و صبوری همشهریان گرامی کمال تشکر و قدردانی را ابراز کرد.

رییس اداره آب و فاضلاب سقز یادآور شد: در حال حاضر آب شرب این مناطق وصل شده است که از صبوری اهالی منطقه میدان ۲۲ نیز تشکر می‌کنم.

از روز گذشته شکستگی لوله آب شرب میدان ۲۲ بهمن شهرستان سقز باعث شد تا آب شرب قسمتی از میدان ۲۲ بهمن و اطراف آن قطع شود، شکستگی لوله آب شرب این منطقه مسدود کردن میدان ۲۲ بهمن تا زیرگذر دخانیات را به همراه داشت.

این قطعی آب تا غروب امروز ادامه داشت و لحظاتی قبل با تلاش بدون وقفه کارکنان آبفای سقز مشکل شکستگی برطرف شد و آب شرب این منطقه وصل شد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

برچسب ها: آب و فاضلاب ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.