تجلیل از پژوهشگران برتر فارس

در مراسمی به مناسبت هفته پژوهش و فناوری از پژوهشگران برتر دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش بنیان، مراکز علمی و دستگاه‌های اجرایی فارس تجلیل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، مراسم معرفی پژوهشگران برگزیده مراکز آموزشی، علمی تحقیقاتی و اجرایی استان فارس معرفی و با حضور مقام‌های ارشد اجرایی، مدیریتی و آموزشی و تحقیقاتی از آنان قدردانی و تجلیل شد.

در این مراسم، سید محمود سجادی، سعید البرزی، افشین برهان حقیقی، سارا رسولی امینی، حسین پارسایی، سید حمیدرضا طباطبایی، فرید مرُ، مهدی عارفی، محمدرضا رحیم پور، محمد مهدی علیشاهی، علیرضا امینی، تیمور قنبری هاشم آبادی، سجاد تقوایی، محمد حسین رونقی از دانشگاه شیراز و علوم پزشکی شیراز عنوان پژوهشگران برتر را کسب کردند.

همچنین رحیم صبور و افشین جعفری از دانشگاه پیام نور و محمد صادقی و محمدامیر نجف قلی پور و رضا جاودان از دانشگاه صنعتی شیراز و همچنین حجت الاسلام رضا صبور از مرکز حوزه‌های علمیه فارس در این مراسم به عنوان پژوهشگران برتر استان معرفی شدند.

محمدرضا قائدی، مهدیه آذری، شهرام حسامی و هاشم زارع از دانشگاه آزاد استان فارس، محسن یاسایی از مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی و منابع طبیعی فارس و نرگس میرانی و سیده گوهر دیلمی راد از آموزش و پرورش فارس نیز به عنوان پژوهشگران برتر معرفی شدند.

صغری استوار از دانشگاه فرهنگیان، علی اسدپور از دانشگاه هنر، جواد طاعی سمیرمی از دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس، محمد علی ترکمانی از دانشگاه علمی کاربردی فارس، امیرحسین وکیلی از موسسه آموزش عالی زند و سید رضا موسوی محسنی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس به عنوان پژوهشگران برتر معرفی و تجلیل شدند.

سید علی سجادیان از شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی، حسین جاوید از جهاد دانشگاهی فارس، عبدالرسول ملک‌پور از پزشکی قانونی فارس، سهند زارع از کانون بازنشستگان، احسان منفرد از شرکت توزیع نیروی برق فارس، مهدی کاظمی از سازمان بازرسی استان، صادق صابری مهر از شرکت آب منطقه‌ای فارس، رضا نوروزی از میراث فرهنگی فارس، مجید کشاورز از سازمان صمت فارس و علیرضا رمضانی از شرکت برق منطقه‌ای فارس، به عنوان پژوهشگران برتر دستگاه‌های اجرایی معرفی شدند.

در این مراسم همچنین از شرکت فناور پالاشیمی، شرکت اندیشه کاوان نیرو صنعت درنیکا، شرکت فناور اسپاد سپهر پارسه، اینترنت اشیا ویرا، قارچ آبالون فارس، پردازشگران زبان ویرا، کیکا پژوهش اورنگ جنوب به عنوان شرکت‌های برتر دانش‌بنیان استان در زمینه پژوهش و فناوری تجلیل شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار