رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران از اختصاص ۱۱ دستگاه موتورلانس به استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حبیبی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران با بیان اینکه دو موتورلانس غیرفعال در استان وجود دارد از اختصاص ۱۱ دستگاه جدید به استان خبر داد.

او گفت: ۹۴ پایگاه فعال و عملیاتی هم اکنون در استان وجود دارد که ۱۳ پایگاه در دست ساخت و ۱۹ پایگاه در حال مرمت و بازسازی است.

حبیبی شمار دستگاه‌های آمبولانس فعال را ۱۵۵ دستگاه برشمرد و گفت: دو دستگاه اتوبوس آمبولانس فعال بوده و دو دستگاه دیگر نیز در حال دریافت است.

او با بیان اینکه سه پایگاه آموزشی در استان وجود دارد و دو پایگاه نیز در حال ایجاد است، گفت: یک پایگاه اورژانس هوایی، یک هلی پد در آمل، ۶۰ هلی اسپات بیمارستانی  در استان وجود دارد.

حبیبی با بیان اینکه ۲.۵ برابر جمعیت استان جمعیت شناور داریم و سالانه به آنان خدمات دهی می‌کنیم، گفت: ارزیابی مخاطرات ۲۰ ساله استان برای مدیریت بلایا در استان در دست تدوین است و کتابچه آن در دسترس دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها قرار می‌گیرد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران از راه اندازی سامانه اطلاعات جغرافیایی مراکز سلامت خبر داد و گفت: در این سامانه نسبت به ثبت لایه‌های اورژانس ۱۱۵ استان در گوگل و مپ اقدام کردیم تا در دسترس مردم باشد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار