تله کابین پروژه‌ای بسیار مهم در حوزه گردشگری است و مسئولان مرتبط وظیفه دارند نسبت به اجرا و عملیاتی شدن آن نهایت تلاش خود را بکار گیرند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با اشاره به پیگیری‌های مستمر برای اجرای پروژه تله کابین کرمانشاه گفت: یک مسیر جدید با هماهنگی وزارت میراث فرهنگی برای اجرای این پروژه شناسایی و مشخص شده است و مسئولان مرتبط وظیفه دارند اقدامات لازم برای تسریع در اجرای این پروژه انجام دهند.

او افزود: مسیر قبلی که با ثبت جهانی شدن مجموعه باستانی و تاریخی طاق بستان منطبق نبود، حذف شد و تلاش شد که یک مسیر جدید که هویت این آثار تاریخی را تهدید نکند شناسایی شود.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: سرمایه گذاری که برای اجرای این پروژه تعیین شده فردی توانمند و با تجربه است و مدیران وظیفه دارند هر گونه تسهیل گری و فراهم ساختن بستر‌های لازم را برای پیشبرد برنامه‌های اجرای پروژه تله کابین کرمانشاه بکار گیرند.

او از اداره میراث فرهنگی و گردشگری و شهرداری کرمانشاه خواست که کار‌های مربوط به اجرای این پروژه را دنبال و هر چه سریعتر نسبت به پیگیری و اخذ موافقت اصولی اقدام کنند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.