صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، ویژه برنامه‌های مختلفی تدارک دیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، برنامه تلویزیونی «عقیق» در شب شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س)، به مدت ۴۵ دقیقه از سیمای جهان بین تقدیم بینندگان می‌شود.

زندگی نامه حضرت فاطمه (س)، میان برنامه، گفتار متن با تصاویر مرتبط، گفت و گوی کارشناسی پیرامون فضائل و کرامات اخلاقی حضرت، مداحی، کلام گوهربار (حدیث)، حکایت، چکامه (شعر و شاعر)، نما (معرفی کتاب) از بخش‌های متنوع این برنامه است که به تهیه کنندگی وکارگردانی فرحنازحاتم پوری و اجرای فاطمه نعمتی ساعت ۲۱ جمعه روی آنتن می‌رود.


بیشتر بخوانید


«یاس نبی» ویژه شهادت بانوی دو عالم، دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه (س) هم از رادیو جهان بین روی آنتن می‌رود.

دو بخش گزارشی پیرامون ویژگی‌های بارز حضرت فاطمه (س) به عنوان همسر و مادر نمونه، مداحی و نوحه خوانی، گفت و گوی کارشناسی، برقراری ارتباط تلفنی با مرکز قم، بسته‌های صوتی همکاران افتخاری، موسیقی، پیامک و تلفن از بخش‌های مختلف ویژه برنامه «یاس نبی» است که به تهیه کنندگی فاطمه دهقانی، گویندگی زهرا خنکداری و گزارشگری مرضیه نادری، روز شنبه ساعت ۹ تا ۱۰ تقدیم شنوندگان می‌شود.

تهیه و تولید گزارش و پخش از خبر‌های رادیویی، تلویزیونی و ارسال به تهران، پوشش و انعکاس برنامه‌ها و عزاداری‌های مردم شهرستان‌های ۱۰ گانه استان و پخش از بخش‌های رادیویی و تلویزیونی جهان بین، تهیه و تنظیم خبر مکتوب و انتشار در سایت خبرگزاری صدا و سیما، انتشار و بارگذاری محتوا‌های تولیدی در شبکه‌های اجتماعی، کانال و پیام رسان ها، از اقدامات معاونت خبر به همین مناسبت است.

معاونت فضای مجازی هم با تولید و انتشار ویدئو کست، پوستر، کلیپ، پادکست، بارگذاری محتوا‌های مجازی و اطلاع رسانی در کانال باشگاه مخاطبان جهان بین (تلگرام، سروش و سایت مرکز) و انتشار محتوا‌های مرتبط در آپارات، این مناسبت را گرامی داشته و به سوگ می‌پردازد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۱۳ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
سلام.ببخشید میشه کارشناسای هواشناسی بگین که درست پیش بینی کنن هوارا این چه بارشی ای است که قراره از پنجشنبه شب بباره
آخرین اخبار