تعزیرات حکومتی استان قزوین عامل قاچاق لوازم آرایشی را به پرداخت ۱۲۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، هوشنگ محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌ها به یک خودرو در جاده قدیم تاکستان–قزوین مشکوک شده و در بازرسی از آن، بیش از ۵۰۰ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی را به ظن قاچاق کشف و ضبط کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین افزود: قاضی شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین پس از احراز تخلف، متهم را به پرداخت ۱۲۰ میلیون تومان جزای نقدی محکوم کرد.

محمدی ادامه داد: با نزدیک شدن به شب یلدا و برگزاری طرح ویژه این شب، تیم‌های گشت سیار تعزیرات قزوین به همراه تیم‌های بازرسی دستگاه‌های مسئول در حمایت از حقوق مصرف کنندگان از واحد‌های عمده توزیع اقلام این شب تا واحد‌های صنفی خرد و فروشگاه‌ها بازدید به عمل می‌آورند و برخی موارد قانونی خصوصا قیمت گذاری‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند.

وی افزود: از ابتدای طرح تاکنون بیش از ۳۰ گشت مشترک در اوقات اداری و غیر اداری برگزار شده که بیشترین تخلف‌ها مربوط به به گرانفروشی، ارایه نکردن فاکتور، قیمت گذاری نکردن محصولات و نحوه محاسبه قیمت برای مصرف کننده بوده است.

محمدی اشاره کرد: علاوه بر تخصیص شعب تخصصی و فوریت در رسیدگی به پرونده‌های این طرح، تشدید در مجازات‌ها برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.