مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پنجشنبه هجدهم آذر ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس و اعلام شکایت مبنی بر سرقت تریلی با ۱۰ تن بار مفتول مس در یکی از گاراژ‌های قزوین، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار ابراهیمی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از ساعت‌ها کار تحقیقاتی و انتظامی و کنترل دوربین‌های مداربسته محل وقوع سرقت، ۲ نفر از اعضای باند سارقان را که نگهبان گاراژ بودند شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیسی منکر ارتکاب عمل مجرمانه شدند که سرانجام با تحقیقات پلیسی مشخص شد سارقان تریلی را به شهر صنعتی البرز منتقل و قصد فروش محموله مسی مسروقه را دارند.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه بلافاصله ماموران به محل مورد نظر اعزام و پس از مراقبت چند ساعته در یک اقدام غافلگیرانه پلیسی ۵ نفر از سارقان را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش کل اموال مسروقه ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

کشف لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهرستان البرز

جانشین انتظامی شهرستان البرز گفت: ماموران یگان امداد شهرستان در حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور قزوین – تهران، عوارضی شماره ۲ به یک دستگاه بنز خاور به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سرهنگ جواد مهرعلیان افزود: در بازرسی از این خودرو ۲ هزار و ۱۶ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف شد که کارشناسان ارزش تقریبی آن را ۷۲۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان البرز با اشاره به اینکه در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار