مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان از شناسایی و جمع‌آوری ۱۶۳ مزرعه استخراج رمز ارز غیرمجاز با ۶۹۴ ماینر در استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،شیرزاد جمشیدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان، گفت: از این تعداد ۲۷ مزرعه با ۸۹۶ ماینر در سال ۹۸، ۳۷ مزرعه با ۷۰۹ ماینر در سال ۹۹ و در سال جاری نیز ۹۷ مزرعه با ۶۹۴ ماینر با ۱.۱ مگاوات مصرف جمع‌آوری و تحویل دستگاه قضائی شده است.

او افزود: در مجموع با استخراج رمز ارز‌های غیرمجاز ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان انرژی برق محاسبه شده که در حال اخذ مبلغ مذکور هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در ادامه با تأکید بر لزوم آمادگی استان برای اجرای مدیریت بار زمستانه تأکید کرد: در این زمینه نیز باید با استفاده از همه ظرفیت‌ها نسبت به کاهش مصرف برق در استان اقدام شود که ادارات و دستگاه‌ها مکلف به کاهش ۹۰ درصدی مصرف برق خود در ساعات غیر اداری هستند.

جمشیدی با بیان اینکه دمای آسایش ۱۸ درجه سانتیگراد است که دمای وسایل گرمایشی باید بر اساس این درجه تنظیم شوند، تصریح کرد: مدیریت مصرف برق روشنایی پارک‌ها، معابر درون شهری و برون شهری به جز مناطق حادثه‌خیز نیز از دیگر راهکار‌های مدیریت مصرف برق است که در این زمینه با همکاری دستگاه‌های ذیربط و واحد‌های صنعتی با توان مصرفی بیش از ۲ مگاوات مکلف به کاهش ۳۰ درصدی مصرف این بخش‌ها هستیم.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.