مدیر اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هندیجان گفت: طرح‌های گردشگری و صنایع دستی در روستا‌ها از تسهیلات کم بهره برخوردار می‌شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اکرم ندیمی مدیر اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هندیجان گفت: طرح‌های گردشگری و صنایع دستی در روستا‌ها از تسهیلات کم بهره برخوردار می‌شوند و اعطای تسهیلات کم بهره با تنفس دو ساله فرصتی مناسب برای توسعه طرح‌های روستایی و بوم گردی و نیز ایجاد کارگاه‌ها وفروشگاه‌های صنایع دستی است.

او در ادامه بیان داشت: توسعه روستایی واشتغال پایدار از اهداف اصلی برنامه توسعه کشور هستند که از پتانسیل‌های موجود در روستا‌ها ازجمله خانه‌های تاریخی که قابلیت تبدیل شدن به اقامتگاه بومگردی را دارند میتوان جهت توسعه روستایی بهره برد.

ندیمی افزود: وجود جاذبه‌هایی از جمله میراث ناملموس و خوراکی‌های بومی و شیوه‌های زندگی روستایی فرصت مناسبی برای ایجاد اشتغال هستند.

مدیر اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هندیجان در پایان تصریح کرد: متقاضیان تسهیلات روستایی جهت برخورداری از این طرح‌ها می‌توانند به این اداره مراجعه و ازمزایای آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.