مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کاشان درخصوص جزئیات ابتلای ۲۰۰ دانش آموز کاشانی به کرونا در چند ماه گذشته، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حمزه چاوشی مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش پرورش کاشان در خصوص ابتلای ۲۰۰ دانش آموز کاشانی به کرونا، گفت: تا کنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر ابتلای دانش آموزان به کرونا به دلیل حضور در مدرسه و اجرای آموزش حضوری اعلام نشده است.

وی گفت: درباره آماری که از ابتلای دانش آموزان کاشانی به کرونا ارائه شده است مشکل این است که مشخص نشده دانش آموزان مبتلا شده به کرونا، در مدرسه حاضر شده و از آموزش حضوری بهره گشته یا به صورت غیر حضوری و مجازی در کلاس درس حاضر شدند.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش پرورش کاشان گفت: حضور دانش آموزان در مدرسه کامل اختیاری و با رضایت والدین صورت می گیرد.

چاوشی درباره رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدارس گفت: تمام مدیران مدارس ما با همیاری انجمن اولیا و مربیان و کادر مدرسه، در حد توان خود در حال اجرای تمام شیوه نامه ها و مصوبات ستاد ملی کرونا هستند.

وی با موضوع بازرسی مدارس کاشان گفت: بازرسان ما با توجه به محدودیت نیرو و تعداد بالای مدارس منطقه، مدارس را برای اجرای هر چه بهتر این شیوه نامه ها بازرسی می کنند.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کاشان درباره تذکرات داده شده به مدارس این شهرستان، گفت: بعضی از تذکراتی که توسط ستاد ملی کرونا به مدارس ما داده می شود و توقع هایی که دارند با مصوبات و قوانین سازمان نوسازی ما همخوانی ندارد.

وی گفت: برای نمونه، طبق دستور ستاد ملی کرونا، استفاده از پنکه سقفی برای تهویه لازم است اما استفاده از این وسیله از لحاظ ایمنی و نوسازی کاملا غیر معقول و غیر استاندارد بوده و تخلف محسوب می شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کاشان در پایان گفت: تعداد زیادی از این تذکرات به جهت همین تناقضات به وجود آمده است و امیدواریم که هر چه زودتر این تضادها برطرف شود.

طبق اعلام سخنگوی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی کاشان ۱۵۹ دانش آموز در کاشان و ۴۱ دانش‌آموز در آران و بیدگل در دو ماه گذشته به کرونا مبتلا شده اند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.