مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص «حضوری» برگزار شدن امتحانات در نیمسال اول، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  محمد اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان، گفت: از همه دانش‌آموزان می‌‎خواهیم که موضوع واکسیناسیون را جدی بگیرند چرا که به ایمن شدن جامعه کمک می‌کند.

وی گفت: البته با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، دانشگاه علوم پزشکی و سپاه صاحب الزمان(عج) طرح شهدای سلامت در حال اجرا است و واحدهای سیار تزریق واکسن با مراجعه به مدارس دانش‌آموزان را واکسینه می‌کنند.

اعتدادی در خصوص برگزاری امتحانات نیمسال اول دانش آموزان تصریح کرد: بر اساس بخشنامه ارسالی از وزارت آموزش و پرورش کلیه امتحانات نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دوره متوسطه اول و دوم (پایه‌های هفتم تا دوازدهم) به صورت حضوری برگزار خواهد شد و  در دوره ابتدایی نیز امتحان توصیفی است و مدارس هم باید از ارائه برنامه امتحانی به دانش‌آموزان خودداری کنند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناهید
۰۲:۵۶ ۱۳ دی ۱۴۰۰
سلام کی گفته مورد کرونایی در مدارس اصفهان نداشتیم؟؟اتفاقا در مدرسه ای که تو زینبیه اصفهان هست مورد کرونایی داشتیم لطف کنید در مدرسه ها را ببندید درسته که حضوری بچه ها خوب یاد می‌گرفتند ولی به مرگ بچه ها ویا انتقال به خانوادشون و خدای نکرده یتیم شدن بچه ای این سواد نمی ارزد