مدیر شعب بانک مهر ایران استان کرمانشاه از پرداخت ۴۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه از سوی این بانک طی ۱۴ سالی که از تاسیس آن می‌گذرد، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدرضا نجفی شعاع مدیر شعب بانک مهر ایران استان کرمانشاه با بیان اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران ۲۲ آذر سال ۱۳۸۶آغاز به کار کرد، گفت : این بانک اکنون با بیش از ۵۳۰ شعبه فعال در سراسر کشور در حال ارائه خدمات به مردم است.

او هدف از فعالیت بانک مهر ایران را پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در حوزه‌های اشتغال و کارآفرینی، معیشت، ازدواج، درمان و حمایت از مددجویان سازمان‌های حمایتی و سازمان‌های مردم نهاد اعلام کرد و گفت : بانک مهر ایران طی ۱۴ سالی که از فعالیت آن می‌گذرد بیش از ۱۰.۵ میلیون فقره تسهیلات در سراسر کشور پرداخت کرده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران کرمانشاه تعداد شعب این بانک در استان کرمانشاه را ۲۴ شعبه در شهر‌های کرمانشاه، صحنه، هرسین، کنگاور، سنقر، روانسر، جوانرود، پاوه، ثلاث باباجانی، اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصر شیرین اعلام کرد.

او از پرداخت ۳۱۴ هزار فقره تسهیلات توسط شعب بانک مهر ایران کرمانشاه طی ۱۴ سال اخیر خبر داد و افزود: ارزش این تسهیلات حدود ۴۸ هزار میلیارد ریال بوده است.

 نجفی شعاع گفت: از این تعداد ۷۲۸۰ فقره مربوط به تسهیلات اشتغالزایی برای بنیاد برکت با اعتبار ۱۳۰۹ میلیارد ریال، ۱۰۲۴ فقره برای مددجویان کمیته امداد به ارزش ۳۹۳ میلیارد ریال و ۳۴۵ فقره برای مددجویان بهزیستی به ارزش ۱۲۲ میلیارد ریال بوده است.

او میزان تسهیلات قرض الحسنه پرداختی بانک مهر ایران در زمینه ازدواج را طی ۱۴ سال خیر ۱۴ هزار و ۵۲۴ فقره به ارزش ۱۹۰۴ میلیارد ریال اعلام کرد.

مدیر شعب بانک مهر ایران استان کرمانشاه اشاره‌ای هم به تسهیلات پرداختی از سوی این بانک طی یکسال اخیر داشت و ادامه داد: در این مدت ۶۳ هزار فقره تسهیلات به ارزش ۱۹ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

نجفی شعاع عمده این تسهیلات را مربوط به وام ازدواج به تعداد ۱۳۷۲ مورد به ارزش ۱۰۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.